Mistænker min er døv :'( hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Musen5

Da Leah var 4 dage gammel gik vi hjem fra sygehuset med hende i barnevognen...

Vi tænkte ikke videre over det og gik forbi kvickly... Da vi kom derned tænkte vi bare åh nej, for de var igang med at flå hele lortet ned. Midt i det hele kom der et kæmpe skraldbang og en hel sektion af bygningen fløj ned om ørerne på os og Leah fortrak ikk så meget som en mine og sov ubekymret videre.

og igår (8½ mdr gammel nu) sov hun fra åbent vindue hvor der blev slået græs neden for samtidig med at de flåede facaden ned ud for mit stuevindue. Heller ikke der sagde hun noget.

Hendes hørelse er perfekt, men når hun sover... ja så sover hun sku og så kan hele jorden ramle om hendes ører uden hun fortrækker en mine.

De 3 store har været på samme måde.

Det kan jo være at hun bare har et fantastisk sovegen/evne til at lukke hvid støj ude.

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Carl-Emil's mor

LineSchack skriver:

Vi skal til høre screening på mandag og er virkelig bange for at min lille datter på 4 dage er døv. Vi lavede baby alarm idag som pludselig udgav en syg højt skære de lyd, ingen reaktion. Hendes far har lige støv suget, ingen reaktion. Når jeg knipser kigger hun ikk engang efter lyden.... Er virkelig nervøs for at hun ikk kan hører...hun kigger hellere ikk ansolut på en når man snakker til hende.... Hva skal jeg gøre

Rolig nu min søn reagere overhoved ikke på høje lyde og han er IKKE DØV .. hundene kan gå af folk der kommer ind i have gangen og han sover upåvirket videre. Jeg tabte en gryde 3 meter fra ham han reagerede slet ikke.. Kan støvsuge når han sover uden han reagere sådan er han bare han kan rigtig godt lise musik og er han helt hys så kan man spilleHøj musik så bliver han roligere.. Så måske hvis din datter græder prøv at spil musikken lidt højt og se om det beroliger hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.