Mistænker min er døv :'( hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.440 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

LineSchack

Vi skal til høre screening på mandag og er virkelig bange for at min lille datter på 4 dage er døv. Vi lavede baby alarm idag som pludselig udgav en syg højt skære de lyd, ingen reaktion. Hendes far har lige støv suget, ingen reaktion. Når jeg knipser kigger hun ikk engang efter lyden.... Er virkelig nervøs for at hun ikk kan hører...hun kigger hellere ikk ansolut på en når man snakker til hende.... Hva skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

jydeinden

LineSchack skriver:

Vi skal til høre screening på mandag og er virkelig bange for at min lille datter på 4 dage er døv. Vi lavede baby alarm idag som pludselig udgav en syg højt skære de lyd, ingen reaktion. Hendes far har lige støv suget, ingen reaktion. Når jeg knipser kigger hun ikk engang efter lyden.... Er virkelig nervøs for at hun ikk kan hører...hun kigger hellere ikk ansolut på en når man snakker til hende.... Hva skal jeg gøre

hvis du vil lave en lydprøve at hende, så prøv at tage en klokke, og gem den så hun ikke kan se den, og hvis ikke hun reagerer spor på det, kunne det i hvertfald godt indikerer at noget er galt med hørelsen.. men hun kan også "bare" have meget nedsat hørelse, og det kan der gøres noget ved.

Anmeld

29. marts 2012

Fenja09

Nu skal jeg ikke kunne sige om jeres datter er døv, men da vores datter var så spæd reagerede hun heller ikke på noget - i hvert fald meget lidt. De fleste babyer har ikke "øjne" før de er et par dage gamle. Nå, men ville egentlig bare sige, at vores datter ikke er døv, trods det at hun ikke reagerede på særlig meget de første dage af hendes liv.

Håber på, at jeres lille pige hører helt fint og det bare er fordi hun er så ny

/Fenja

Anmeld

29. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hun er ik så gammel endnu og da thea var helt nyfødt ku der falde en bombe ved siden af hende uden hun reagerede på det. Vi ku støvsuge og nærmest larme alt det vi ku, uden hun vågnede. 

I får svar på det hele i morgen efter testen, så tror bare i ska tá set roligt! Vhvstine

Anmeld

29. marts 2012

2721

Altså min søn reagerede slet ikke på lyde indtil han var omkring de 7 mdr og vi var på hospitalet og få målt ham mens han sov da han var ca 4 mdr mener jeg. Han havde perfekt hørelse men reAgerede ikke på lyde før ja han var 8-9 mdr, ørelægen mente han lukkede af fordi han ikke magtede alt det stimuli.
Så der behøver ikke være noget galt

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

her reagerede hun hverken på lyd eller knips... eller noget...

og hun er heller ikke døv

Anmeld

29. marts 2012

Nettemor

Jeg tror det er meget normalt i starten. Du skal også tænke på at selv om lyden har ændret sig så har hun jo været vant til høje lyde inde fra maven.. Dengang blev der jo ikke taget hensyn til hende

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Tusind tak alle sammen i har givet mig håb... Inde i maven reagerede hun på sang og har ogaå gjort det engang da hun var urolig....hun blev ogaå lige forskrækket, da vi tabte en ske i vasken.... Håber i vil krydse fingre for os. Selvom i nok har ret...det nok bare mig

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Fenja09 skriver:

Nu skal jeg ikke kunne sige om jeres datter er døv, men da vores datter var så spæd reagerede hun heller ikke på noget - i hvert fald meget lidt. De fleste babyer har ikke "øjne" før de er et par dage gamle. Nå, men ville egentlig bare sige, at vores datter ikke er døv, trods det at hun ikke reagerede på særlig meget de første dage af hendes liv.

Håber på, at jeres lille pige hører helt fint og det bare er fordi hun er så ny

/Fenja

Blev i ikk bange/ bekymret?..?

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Maja88 skriver:

her reagerede hun hverken på lyd eller knips... eller noget...

og hun er heller ikke døv

Kan spørge lidt om det samme blev i ikk bekymret?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.