Anonym skriver:
Jeg går for tiden med en rigtig dårlig følgelse
Syntes hele tiden jeg rydder op og gør rent men alligevel syntes jeg det ruder her hjemme 
Kan i holde hjemmet ryddet og rent.? Og hvordan gør i det.?
Ved ikke om der er grund til at jeg skal havde det sådan, opvasken bliver taget dagligt har ikke ting liggende på bordene/gulvet (dog lidt når ungerne er hjemme og leger) og gulvet bliver som minimum fejet en gang om dagen... Støvsuger hele hytten minimum 2 gange om ugen hvor jeg også vasker gulvet...
Ville i syntes jeg har grund til at gå med dårlig samvittighed.?
Ja, det kan jeg godt 
Jeg ryder op daglig og gerne flere gange, og derudover så har jeg lært børnene at når man er færdig med at lege så rydder man op efter sig.
Jeg er typen der har svært ved at sidde stille så jeg flyver som regl altid rundt og rydder op og gør rent (eller bager som er min store passion pt.)
Men når det så er sagt så ved jeg jo godt det kan være svært ved at finde tiden til det. Jeg er ikke typen som dømmer andre, fordi de ikke kan nå det. Det er vi jo alle så forskellige og nogle har også mere tid end andre.
Jeg har det bedst i orden og det samme har min mand, så det føles ikke som et problem eller noget der skal overstås herhjemme.
Anmeld