Kan i holde hjemmet ryddet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg går for tiden med en rigtig dårlig følgelse  Syntes hele tiden jeg rydder op og gør rent men alligevel syntes jeg det ruder her hjemme 

Kan i holde hjemmet ryddet og rent.? Og hvordan gør i det.?

Ved ikke om der er grund til at jeg skal havde det sådan, opvasken bliver taget dagligt har ikke ting liggende på bordene/gulvet (dog lidt når ungerne er hjemme og leger) og gulvet bliver som minimum fejet en gang om dagen... Støvsuger hele hytten minimum 2 gange om ugen hvor jeg også vasker gulvet...

Ville i syntes jeg har grund til at gå med dårlig samvittighed.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg går for tiden med en rigtig dårlig følgelse  Syntes hele tiden jeg rydder op og gør rent men alligevel syntes jeg det ruder her hjemme 

Kan i holde hjemmet ryddet og rent.? Og hvordan gør i det.?

Ved ikke om der er grund til at jeg skal havde det sådan, opvasken bliver taget dagligt har ikke ting liggende på bordene/gulvet (dog lidt når ungerne er hjemme og leger) og gulvet bliver som minimum fejet en gang om dagen... Støvsuger hele hytten minimum 2 gange om ugen hvor jeg også vasker gulvet...

Ville i syntes jeg har grund til at gå med dårlig samvittighed.?

ingen grund til dårlig samvittighed ved dig..

Jeg gør det samme, og så rydder jeg op hver aften inden jeg går i seng, og et par gange i løbet af dagen hvis det er, for ja, børn roder, og synes også de skal have lov at være der..

Anmeld

29. marts 2012

B&J

hihihii jaaa syntes det hele roder hele tiden støvsuger meget meget tit syntes jeg og jaa det roder bare inden lille manden skal i seng ryder vi alt op kl 15-16 stykker når han kommer hjem ligner alt rod igen

men ja vi leger også roder man jo

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Babyer roder også, tror bare det er sådan det er når man har småfolk i huset, hver aften inden vi går i seng rydder vi op i hele huset så det er pænt og ryddeligt til næste morgen, og ellers bliver der gjort rent 1 gang om ugen dog kommer støvsugeren på arbejde 2 til 3 gange men vi har også en kat.

Syntes slet ikke du skal have dårlig samvittighed, ingen forventer et klinisk rent hjem når man har babyer eller børn, det vigtigste er at du bruger tiden på de små istedet for at gøre rent hele tiden.

Monica

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ingen grund til dårlig samvittighed ved dig..

Jeg gør det samme, og så rydder jeg op hver aften inden jeg går i seng, og et par gange i løbet af dagen hvis det er, for ja, børn roder, og synes også de skal have lov at være der..

Tak giver da lidt ro 

Jeg plejer også at rydde op i løbet af dagen og så kommer ungerne hjem og leger så tager jeg og rydder op når de er lagt i seng

Anmeld

29. marts 2012

celkt

HA!! Rent og ryddeligt?!? Hvad er det?! ...

Med 2, nogen gange 3 børn, 2 voksne og 2 forårsfældene katte på 100 kvm bolig er det meget sjældent det ikke roder et eller andet sted. Og jeg går endda hjemme.

Og jeg kendes udmærket følelsen af, at nu har man ryddet op heeeele dagen, og så kommer familien hjem, og så går der 2 timer, og så er det HELE bare hevet frem igen. Især ida på 15 mnd syntes det er hendes fornemmeste pligt at holde mor beskæftiget, så hun hiver alting ud af reoler/skuffer og skabe, foruden kasserne med legetøj...

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihii jaaa syntes det hele roder hele tiden støvsuger meget meget tit syntes jeg og jaa det roder bare inden lille manden skal i seng ryder vi alt op kl 15-16 stykker når han kommer hjem ligner alt rod igen

men ja vi leger også roder man jo

Dejligt at høre at det ikke kun er mig der rydder op og så leger med børn når de komme hjem for så at starte forfra igen når de er lagt 

Anmeld

29. marts 2012

Mathilde

Velkommen i den klub

Ja jeg føler virkelig også, at der skal ryddes op og gøres rent hele tiden for at jeg føler mig tilpas. Jeg synes det er træls, når ting flyder....

Måske handler det også om, at acceptere at hjemmet ikke behøver at skinne hele tiden og tage det lidt mere afslappet. Det andet er anstrængende, men kender det bestemt godt....

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Babyer roder også, tror bare det er sådan det er når man har småfolk i huset, hver aften inden vi går i seng rydder vi op i hele huset så det er pænt og ryddeligt til næste morgen, og ellers bliver der gjort rent 1 gang om ugen dog kommer støvsugeren på arbejde 2 til 3 gange men vi har også en kat.

Syntes slet ikke du skal have dårlig samvittighed, ingen forventer et klinisk rent hjem når man har babyer eller børn, det vigtigste er at du bruger tiden på de små istedet for at gøre rent hele tiden.

Monica

Tak har bare følelsen af at alt flyder men jeg nyder bare at hygge med ungerne når de kommer hjem 

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

HA!! Rent og ryddeligt?!? Hvad er det?! ...

Med 2, nogen gange 3 børn, 2 voksne og 2 forårsfældene katte på 100 kvm bolig er det meget sjældent det ikke roder et eller andet sted. Og jeg går endda hjemme.

Og jeg kendes udmærket følelsen af, at nu har man ryddet op heeeele dagen, og så kommer familien hjem, og så går der 2 timer, og så er det HELE bare hevet frem igen. Især ida på 15 mnd syntes det er hendes fornemmeste pligt at holde mor beskæftiget, så hun hiver alting ud af reoler/skuffer og skabe, foruden kasserne med legetøj...

Hehe jeg går også hjemme og tror det er derfor jeg føler sådan  Vi har 72 kvm og er to små børn og to voksne..

Her går der ikke 2 timer inden det hele liger anden verdenskrig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.