Jeg taber mig for Johannes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Troldemommi

B&J skriver:

jeg syntes det er sejt du skriver det og ja du har helt ret livet er nemmer når man kan løbe rundt og lege med ens barn jeg ELSKER at løbe efter daniel for 10mdr siden kunne jeg ikke ha gjord det overhovede.... det gør mig så flov....

jeg hæpper på du når dit mål eller bare for smit lidt af gangen...

jøsses et vægttab du har haft det er da helt fantastisk :-) jeg glæder mig også så meget til at kunne storme rundt og gøre min lille skat helt træt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Troldemommi

Kongmulle skriver:

Ja men det er du jo også

ja jeg er :-D den vægt kan bare komme an :-)

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Polkaprik skriver:

Jeg gør det af samme grund som dig. Jeg har en datter på 4 år jeg for alt i verden ikke ønsker skal ende i min vægtklasse. Og jeg synes det er en frygtelig tanke hvis min datter skulle blive mobbet pga af sin mor eller egen overvægt. Så jeg MÅ gøre noget og det er NU! 

Jeg startede på Dukankuren i mandags og siden da er der røget 2,8 kg. Ialt har jeg nu smidt 11 kg

Jeg synes det er mega hårdt men det er bare ærgerligt. Min datter, jeg selv og resten af familien er ikke tjent med min kæmpe overvægt.

Jeg skal tabe mig mindst 30 kg mere!

Kæmpe til dig og held og lykke med din kamp. Vi SKAL vinde

:-D ja vi er vindere :-D

den fedme kan bare smutte ad H til :-)

Monica

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

foto på lærred skriver:

Good for you!! Held og lykke med projektet. Det sværeste er altid at tage beslutningen, derefter er du på vej til dit mål..

Tusind tak skal du have :-)

Anmeld

29. marts 2012

B&J

Monica P skriver:

jøsses et vægttab du har haft det er da helt fantastisk :-) jeg glæder mig også så meget til at kunne storme rundt og gøre min lille skat helt træt :-)

det er fantastisk at løbe rundt

Anmeld

29. marts 2012

Mille83

Al respekt til dig, det forpligter jo at stå frem  Hold os venligst opdateret herinde, og pøj med det, det bliver great 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.