Jeg taber mig for Johannes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Troldemommi

Den her tråd er lidt svær for mig at skrive men nu gør jeg det, jeg kan ikke være anonym så nu udstiller jeg mig selv

Jeg er ved at tabe mig og det går fint, jeg har bare i et stykke tid nu gået og tænkt på for hvem jeg egentlig taber mig for

sandheder er, det er ikke for min egen skyld, det er heller ikke for min mands skyld, jeg taber mig fordi jeg syntes vores datter har fortjent at have en normalvægtig mor, om allerede et par år vil hun lægge mærke til at hendes mor pt er større end det "normale" og det vil jeg ikke have hun skal opleve.

Jeg vil være en mor det kan løbe rundt og lege med hende, hun skal opleve en mor der er glad og tilfreds med sig selv og sin krop, en mor der er aktiv.

lige nu vejer jeg alt for meget, jeg vil gerne tabe tæt på 30 kilo, vejen bliver nok lang og bumpet og fuld af udfordringer, men det tager jeg med, for jeg skal også tænke på hvad jeg lærer vores datter omkring mad, hun skal have et godt forhold til mad, hverken sult eller frås, det skal jeg bare lige selv have lært først.

puhhaaa

Venlig hilsen Monica- som føler sig en anelse udstillet ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

held og lykke, Du skal nok klare det!

Anmeld

29. marts 2012

modesty

Det synes jeg er en rigtig fin ting at gøre for din datter. Overvægt er jo nemlig typisk noget der går i "arv" fra generation til generation, netop fordi børn vokser op med dårlige spisevaner. 

Pøj pøj med projektet - det skal nok lykkes! 

Anmeld

29. marts 2012

MosterA

Det er bare så vigtigt at finde ud af hvorfor man vl tabe sig, ellers er det sjældent at det virker.

Hvor er det dejligt at du er kommet godt igang. Ville ønske jeg selv kunne tage mig sammen, men motivationen er der ikke lige nu og så skal jeg slet ikke starte, det bliver bare til nederlag.

Stort held og lykke med dit projekt, når du har sådan en dejlig motivation skal det nok gå godt!

Anmeld

29. marts 2012

An&Jo

held og lykke med det..

Jeg har selv lige smidt 17 kg, og mangler de sidste 5 kg endnu, det er en lang og hård vej, men har man virkelig viljen, så kan det godt lykkes..

Anmeld

29. marts 2012

quindelist

Monica P skriver:

Den her tråd er lidt svær for mig at skrive men nu gør jeg det, jeg kan ikke være anonym så nu udstiller jeg mig selv

Jeg er ved at tabe mig og det går fint, jeg har bare i et stykke tid nu gået og tænkt på for hvem jeg egentlig taber mig for

sandheder er, det er ikke for min egen skyld, det er heller ikke for min mands skyld, jeg taber mig fordi jeg syntes vores datter har fortjent at have en normalvægtig mor, om allerede et par år vil hun lægge mærke til at hendes mor pt er større end det "normale" og det vil jeg ikke have hun skal opleve.

Jeg vil være en mor det kan løbe rundt og lege med hende, hun skal opleve en mor der er glad og tilfreds med sig selv og sin krop, en mor der er aktiv.

lige nu vejer jeg alt for meget, jeg vil gerne tabe tæt på 30 kilo, vejen bliver nok lang og bumpet og fuld af udfordringer, men det tager jeg med, for jeg skal også tænke på hvad jeg lærer vores datter omkring mad, hun skal have et godt forhold til mad, hverken sult eller frås, det skal jeg bare lige selv have lært først.

puhhaaa

Anmeld

29. marts 2012

Kongmulle

Monica P skriver:

puhhaaa

Vil bare sende dig en . Det er mega hårdt og det tager tid,men det er det hele værd!

Har selv været gennem et ret stort vægttab ( 50 kg) og det er også for mine børns skyld. MEN det er også for min egen. Alt er mega besværligt når man vejer så meget for meget og sundhedsrisikoen er enorm.

For mig hjalp det at sætte mig delemål. Altså først 5 kg ( for de er bedre af end på) og så 10 osv. Og det lykkedes

Men i hvertfald, super god beslutning, super godt gået og du skal nok klare det

Anmeld

29. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Fedt, fedt, fedt! Held og lykke med det

Ville ærlig talt ønske det var mig..

Anmeld

29. marts 2012

4xGreve

Super flot valg... Og flot du tænker sådan på dit barn, og dit barns fremtid!

Anmeld

29. marts 2012

Karo

Monica P skriver:

puhhaaa

Det er da kærlighed til sin datter

Jeg syndes der er stort at du vil gøre dette for hende og selv om det bliver en kamp, skal du nok klarer den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.