Jeg taber mig for Johannes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Fedt, fedt, fedt! Held og lykke med det

Ville ærlig talt ønske det var mig..

Tak skal du have :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Troldemommi

4xGreve skriver:

Super flot valg... Og flot du tænker sådan på dit barn, og dit barns fremtid!

Tak :-)

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Karo skriver:

Det er da kærlighed til sin datter

Jeg syndes der er stort at du vil gøre dette for hende og selv om det bliver en kamp, skal du nok klarer den

:-) Jeg er sgu også lidt pjattet med min lille pige

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Ciss skriver:

Hvor er det flot, at du tør at dele dette med os!

Der står respekt af det valg, du har taget, og den indsats, du gør nu, og når du endelig når målet, så har du virkelig noget, at være stolt af!

Jeg har tænkt en del af de samme tanker, selvom det ikke er fuldt så mange kiloer, der er snak om. Jeg håber også, at jeg skal klare at give mine børn et fornuftigt forhold til mad. Det er så vigtigt! De skal slippe at slide med de ting, jeg har slidt med.

Sender en . Dette kommer du til at klare!

Det var også grænseoverskridende at gøre det, men nu er jeg glad for at jeg gjorde det :-) kan anbefale det, det giver vilje at læse alle de fine opmundringer

Monica

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Frk.S skriver:

Hvor er du sej.

Det er en god beslutning - og jeg synes bestemt din begrundelse for hvorfor du gerne vil tabe dig er rigtig god.

Rigtig meget held og lykke med det.

1000 tak :-)

Anmeld

29. marts 2012

Kongmulle

Monica P skriver:

hvor vildt du har tabt så meget, du er da godt nok en figther :-)

Ja men det er du jo også

Anmeld

29. marts 2012

Polkaprik

Jeg gør det af samme grund som dig. Jeg har en datter på 4 år jeg for alt i verden ikke ønsker skal ende i min vægtklasse. Og jeg synes det er en frygtelig tanke hvis min datter skulle blive mobbet pga af sin mor eller egen overvægt. Så jeg MÅ gøre noget og det er NU! 

Jeg startede på Dukankuren i mandags og siden da er der røget 2,8 kg. Ialt har jeg nu smidt 11 kg

Jeg synes det er mega hårdt men det er bare ærgerligt. Min datter, jeg selv og resten af familien er ikke tjent med min kæmpe overvægt.

Jeg skal tabe mig mindst 30 kg mere!

Kæmpe til dig og held og lykke med din kamp. Vi SKAL vinde

Anmeld

29. marts 2012

foto på lærred

Good for you!! Held og lykke med projektet. Det sværeste er altid at tage beslutningen, derefter er du på vej til dit mål..

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Syntes det er rigtig flot det valg du har taget og som en anden skrev det er da virkelig kærlighed til din datter
Jeg er sikker på synet af hende nok ska motivere dig til at nå dit mål og når du trænger til at brokke eller et kærligt los i måsen til at komme videre ja så er vi jo her på baby for dig Masser af held og lykke på din vej

mange tak, det varmer :-)

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Sophie.Hammershøy skriver:

Det lyder som noget du virkelig gerne vil, så du skal sgu nok klare det! Held og lykke, hvor der er vilje er der vej!

mange tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.