magen til mangel på situationsfornemmelse skal man da lede længe efter !
denne pige har det tydeligvis rigtig svært med denne mand, der må jo lægge noget bag.. og helt ærligt, min kæreste kan heller ikke med "faren" til hendes barn overhoved, dette skyldes at hun er blevet behaldlet rigtig skidt (EFTER) hun blev gravid..
at en mand giver udtryk for slet ikke at ville se eller have noget med barnet at gøre, og igennem hele graviditeten er rigtig led, så er det ikke nemt med al den svigt fra en man holdte af at stole på personen igen, og da slet ikke med det mest dyrebare man har.. og så er det ikke nemt at samarbejde så hurtigt efter en fødsel hvor kvinder i forvejen er meget følelsesladet..
vi kender ikke hele histiorien- der er jo en grund til at hun hader ham.. går ud fra du går ind for aborter ? det er ikke altid man kan fravælge sit barn bare fordi faren er ude af stand til at tage sig af barnet sammen med moren.. så er det da klart man føler et svigt-
at du så ikke kan finde ud af at skrive ordenligt, ja så er det da dig der ikke høre til i et offentligt forum. MVH. En far
Beklager, jeg er bare ikke enig med dig i at man ikke kan gennemskue en persons sande natur inden man laver baby. Selvfølgeligt er der særtilfældende - det melder TS dog intet om. Jeg danner min mening ud fra de informationer hun giver mig, havde han været voldelig eller på anden måde ustabil havde situationen været en ganske anden.
TS vælger istedet at efterlade en meget personificeret problemstilling, det er kun og udelukkende ham den er gal med, ingen grunde til ubehaget. Ud over at han giver hende myrekryb. Og det burde hun have vidst inden hun var så uforsigtig at undlade prævention!
Må jeg igen minde om at dette er små børn, børn der danner deres egen identitet igennem deres samværd med blandt andre deres forældre. Rollemodeller der er med til at danne et voksent liv, det nytter ikke at man laver baby på en man ikke kan samarbejde med!
Abort har intet med det her at gøre. At kvinden har et valg om sin egen krop har intet at gøre med at vi som voksne har en forpligtigelse til at danne en familiestruktur som vores børn kan spejle sig i - på en sund og nærende måde. Og ikke bruge tid på at mor, far, papforældre og diverse bruger tiden på at bekrige hinanden!
Jeg skriver skam ordentligt. Bare fordi du føler dig ramt, betyder det ikke at jeg ikke skriver (taler) ordentligt.