Sagen er den at jeg fødte min baby her for nogle uger siden - & faren har søgt samvær i amtet.
her er lidt om vores forhold til hinanden:
jeg kan slet ikke holde ud at se på ham, jeg bliver så irreteret/sur & gal hver gang jeg ser ham eller bare snakker med ham.
vi diskutere altid når vi ser hinanden, jeg har ikke oplevedet en eneste gang hvor vi ikke har diskuteret.
da han så skulle se baby'en første gang, prøvede han endnu engang at starte en diskussion - heldigvis var min mor der. jeg kiggede virkelig surt/dumt på ham og kiggede så på min mor hvor jeg så lod være med at svare ham da jeg ikke magtede at diskutere med ham. - jeg var lige blevet mor, havde ikke sovet ret meget udover det. så magter man bare slet ikke diskutere...
& for at være ærlig fra han kom ventede jeg bare på han skred igen!
sagen er den han har søgt samvær i amtet & skrevet jeg ikke vil samarbejde med ham og få det løst med ham (& vi kan ikke finde ud af at samarbejde sammen, vi diskutere altid så det vil skade barnet ellers)
han har skrevet han vil 4 timer i ugen over 2 dage. (men babyen sover 3½ time ca. hver gang og er højst vågen en 1 - 1½ time hvor han i den tid spiser og får skiftet ble?) - så vil jeg jo bare hænge på ham så lang tid når jeg ikke kan fordrage manden 
mine spørgsmål er:
hvor meget skal jeg gå med til nede i amtet når vi slet ikke kan sammen for ikke at skade barnet?
hvordan er det ved jer omkring samvær?
nogle der har nogle gode erfaringer med når man ikke kan sammen med faren?
er der andet jeg bør vide omkring samvær med amtet?
Anmeld