hvad mener i om den dræbte hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Ka+Ma=Be

MilleMus1988 skriver:

Ja her er jeg fuldkommen harm over at man kan finde på at skyde en hund så koldt som han har gjort

de snakker og snakker om at han skød den pga vildtet omkring , MEN der bliver ikk sagt nogen steder at den jagtede dem! så hvorfor!????

jeg er så ked af det og jeg føler virkelig for den stakkels familie

MEN min mand er af den anden mening og syntes det er i orden , og jeg kan virkelig ikk forstå det

hva mener I???

Uhh det bliver nok en meget hæftig debat!  

Jeg er splittet mellem begge lejre! Jeg synes det er dybt forfærdeligt, og jeg er meget ked af det på deres vejne. Var det min egen hund ville jeg være dybt ulykkelig og ikke vide, hvad jeg kunne finde på at gøre

Men når det er sagt, så nævner de, at hunden har været der inde gentagne gange (det tolker jeg som mange gange) og at han har advaret dem (hvorvidt de så har taget det alvorligt, ved vi jo ikke, da vi ikke kender deres indbyrdes forhold).

Han har loven på sin side og derfor synes jeg egentlig at det er "ok". Det er meget svært at sige, for det er jo hamrende mærkeligt (i min verden) at man kan skyde en hund! Men han har derudover talket situationen pænt, ved at kontakte både familie og politi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Ka+Ma=Be

sarahb skriver:

Synes virkelig at naboen havde fundet Sig i meget og kan godt forstå han var meget træt af en frit omløbene hund!
Men at skyde den det er simpelthen for meget. Det er ejernes skyld at de ikke har formået at opdrage den ikke hunden!!

Det er nok en kortere version af det jeg havde at sige! hehe. Men præcis den følelse jeg også sidder tilbage med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.