hvad mener i om den dræbte hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

MorTil4<3

Ja her er jeg fuldkommen harm over at man kan finde på at skyde en hund så koldt som han har gjort

de snakker og snakker om at han skød den pga vildtet omkring , MEN der bliver ikk sagt nogen steder at den jagtede dem! så hvorfor!????

jeg er så ked af det og jeg føler virkelig for den stakkels familie

MEN min mand er af den anden mening og syntes det er i orden , og jeg kan virkelig ikk forstå det

hva mener I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

sbs78

Nej nej det er bare ikke i orden. Helt ærlig man går da bare ikke rundt og skyder en hund. Nu er jeg selv jæger og jeg kunne aldrig skyde en hund. Nej den lov skal bare laves om nu.

Anmeld

27. marts 2012

Gaia

Synes ik det er okay. Havde hun jagtede vildet, så var sagen anderledes. Men fordi den går på hans -sikkert meget store grund! Burde det ikke give ham ret til at skyde den. Desuden var den jo ikke aggressiv eller noget. Ej synes sku det er for meget..

Anmeld

27. marts 2012

AnonymMor

Jeg mener at dat selvfølgelig ikke er okay at hunden færdes på en anden mands grund og slet ikke efter flere ganges advarning til familien der ejede hunden.. Så må man ligesom tage tingende til sig og få gjort noget for at holde hunden i egen have ! 

Når dette er sagt synes jeg bestemt ikke det er okay at skyde hunden!!! Kan slet ikke forstå hvad der foregår i skalden på manden ? Tænk engang på de stakkels børn der elsker den hund ? Neej det er IKKE OKAY !!! 

Manden kunne i stedet for at skyde den stakkels hund , melde det til politiet eller dyreværnet så familen kunne blive advaret en gang for alle om at hvis det fortsatte blev hunden afhentet til dyreinternat med en efterfølgende bøde ! Det kunne måske få familien til at tage hensyn til naboen !! 

Tror jeg havde slået manden ihjel hvis han havde skudt en af mine dyrebare hunde / familiemedlem !!! Det er simpelthen grotesk at skyde andres dyr !!! Dyret kan jo ikke gøre for det 

Anmeld

27. marts 2012

Mira0911

Kan man læse om det et sted? 

Anmeld

27. marts 2012

MorTil4<3

Mira0911 skriver:

Kan man læse om det et sted? 

inde på ekstra bladet står det

Anmeld

27. marts 2012

sne190810

Jeg syntes slet ikke det er i orden.

Lige meget hvad, så henretter man hverken dyr eller mennesker på den måde. Eller nogen anden måde for den sags skyld ..

Jeg er ved at nå kanten for alle de mavesure mennesker som bor her i Danmark, og som tror de kan tillade sig alverden. ØV!

Anmeld

27. marts 2012

sne190810

Rinepigen skriver:

Jeg mener at dat selvfølgelig ikke er okay at hunden færdes på en anden mands grund og slet ikke efter flere ganges advarning til familien der ejede hunden.. Så må man ligesom tage tingende til sig og få gjort noget for at holde hunden i egen have ! 

Når dette er sagt synes jeg bestemt ikke det er okay at skyde hunden!!! Kan slet ikke forstå hvad der foregår i skalden på manden ? Tænk engang på de stakkels børn der elsker den hund ? Neej det er IKKE OKAY !!! 

Manden kunne i stedet for at skyde den stakkels hund , melde det til politiet eller dyreværnet så familen kunne blive advaret en gang for alle om at hvis det fortsatte blev hunden afhentet til dyreinternat med en efterfølgende bøde ! Det kunne måske få familien til at tage hensyn til naboen !! 

Tror jeg havde slået manden ihjel hvis han havde skudt en af mine dyrebare hunde / familiemedlem !!! Det er simpelthen grotesk at skyde andres dyr !!! Dyret kan jo ikke gøre for det 

Det har de jo netop også gjort. For omkring et år siden, byggede de et hegn rundt om deres grund så hunden ingen steder kunne løbe hen. Og der har så ingenting været siden.
Faren i familien havde så idag glemt at lukke lågen, og hunden var smuttet ud.

Læs evt artiklen

Anmeld

27. marts 2012

JonTri

Rinepigen skriver:

Han havde været nede med hunden hos familien gentagne gange og havde til sidst advaret skriftlig om at han vil skyde den, hvis den kom igen. havde desuden fået den hentet af politiet osv...

Jeg synes det er ærgeligt, at familien ikke er deres ansvar bevidst. Jeg er hunderæd for løse hunde og synes han har gjort meget for at advare. 

Anmeld

27. marts 2012

TeamRocket

Rinepigen skriver:

Han har afleveret hunden hos politiet 3 gange, og på dyreinternat + skrevet et klagebrev over hunden til den lokale avis for at råbe ejerene op, ud over de 20 klager han selv har overrakt ejerene. De tog det bare ikke seriøst nok alligevel, ejerne var ikke deres ansvar modent og deres hund måtte bøde for det. Håber fandme ikke de får hund igen før de forstår at holde den inde, eller opdrage den til ikke at strejfe. Og den skræmte råvildtet så de ikke ynglede og dem der gjorde blev skræmt væk af den store hund. Har du ikke læst artiklerne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.