Kan det være vuggestuens skyld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

FamilenStorm

michelledam skriver:

Hej piger.
Isabella har haft feber, snot og hoste on and off de sidste tre uger. Vi var ved lægen i onsdags hvor han sagde hendes ene øre var lidt rødt såhan forslog børnepanodil. Fredag var feberen væk. Dejligt tænker jeg så kan hun nå at blive frisk inden hun skal i vuggestue mandag.

Men så idag har hun været meget skabet men tænkte at det var fordi hun havde været vågen mange gange i nat pga tør hoste. Men så lige pludselig havde hun 39,4 i feber kæresten og jeg blev enige om at kontakte vagtlægen. Vi blev bet om at komme. Hun blev undersøgt og lægen sagde hun var sikker på hun havde lungebetændelse så hun skulle have pencilin.

Siden vi er kommet hjem har jeg Tænkt på om de har givet hende for lidt tøj på ovre i vuggestuen.
For de dage hvor der har været godt vejr har de haft hende med ude på legepladsen hvor hun har siddet i barnevognen indtil hun blev træt. Men sjovt nok har isabella været syg i næsten en uge kort tid efter de har været på legepladsen.

Ved godt at opstart i vuggestue giver en masse sygdom i starten. Men hun startede 1. Februar og hun har simpelthen være syg konstant. Vil sige at hun har været syg ihvertfald halvdelen af tiden siden hun er startet. Men hvorfor? De gange vi er kommet derover hvor hun stadig sov i barnevognen udenfor har hun haft fint med tøj på. Hun har hver gang svedt en smugle. Og haft det tøj på hun skulle. Men kan det passe at de er syge i så lang tid efter opstart?

Tror ikke der er vuggerens skyld...

Der florer  virkelig meget rundt lige pt.

Herhjemme har vi alle været syge på skift herhjemme de sidste 2 1/2 måned.. 

Så tror  vi bare skal glæde os til det bliver sommer og varmt, og vi kan komme forbi alle de sygdomme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Ja det fik vi. Men da feberen hurtigt forsvandt var det jo fint at hunså fik lungebetændelse nogen dage efter gjorde det jo ikke bedre så nu er hun på pencilin. Hun havde ellers ingen feber hele dagen igår indtil ved en 17 tiden. Det er bare så typisk. Havde håbet jeg kunne sende hende afsted i vuggestue i dag. Men nej sådan skulle det ikke være. Hun har ellers haft det rigtig fint.
Kan godt mærke at jeg trænger til at få hende afsted synes godt nok alt det sygdom tager alt ens energi

puhha det må være hårdt ..

og i skal da os næsten til at starte op på ny med indkøring

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

puhha det må være hårdt ..

og i skal da os næsten til at starte op på ny med indkøring

Nej vi er så heldige med at vi ingen problemer har haft med isabella. Hun er så nem hvad det angår. Hun er så glad når hun kommer over i vuggestuen. Så ingen problemer dee heldigvis

Anmeld

26. marts 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Nej vi er så heldige med at vi ingen problemer har haft med isabella. Hun er så nem hvad det angår. Hun er så glad når hun kommer over i vuggestuen. Så ingen problemer dee heldigvis

Det da altid nået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.