Kan det være vuggestuens skyld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

StOrm hoster os voldsom og rigtig meget om natten så ingen søvn til os

Det samme her. Og hold da op det er hårdt. For isabella er enormt pjevset hele dagen fordi hun er så træt. Men hun kan ikke sove pga den lorte hoste. Men jeg gav hende kamille the i nat med sukker i. Og det gjorde altså at hun sov i nogle timer uden forstyrelse. Så det kan jeg varmt anbefale. For det er super hårdt både for de små og os at de hoster hver 10. Sek. Hele natten så nogle timer i træk gør underværker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

sarahjylland

michelledam skriver:

Puha det må have været en hård omgang.

Det har det også været. Og oveni hans astma har det været super ekstra hårdt med forhøjet medicin osv. Han har indtil nu sovet ved os pga vejrtrækningen. Så jo tak det er ski hårdt.

Anmeld

25. marts 2012

mortilnoahogmelina

Her startede vores dreng 1/12-11..

Og ja efter vi har nåede januar , så har vi mere eller mindre haft ham hjemme et par gange om ugen , desværre.

Så jeg tror desværre deter meget normalt, sygdommen har os først ramt os noget tid efter han er startet, men jeg skal os love for vi så er blevet ramt .

Op med humøret og glæd jer over det snart er forår , og forhåbentlig mindre sygdom, det satser jeg på .

det er utrolig svært at få tingene til at hænge sammen her med så meget sygdom, da vi begge går på arbejde , og jeg er igang med at skrive afsluttende opgave . ¨
¨
Men rigtig god bedring med det lille pus ..

Anmeld

25. marts 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Det samme her. Og hold da op det er hårdt. For isabella er enormt pjevset hele dagen fordi hun er så træt. Men hun kan ikke sove pga den lorte hoste. Men jeg gav hende kamille the i nat med sukker i. Og det gjorde altså at hun sov i nogle timer uden forstyrelse. Så det kan jeg varmt anbefale. For det er super hårdt både for de små og os at de hoster hver 10. Sek. Hele natten så nogle timer i træk gør underværker

Ja kender det alt for godt !! 

Har du fået tjekket ørerne på hende?

Anmeld

25. marts 2012

Anonym

Min læge siger man bliver ikke syg af at fryse og være klod, man bliver syg af virusser og direkte træk.

Men det er mere end normalt at blive syg når man begynder i VG/DP. Selv pædagogerne der begynder et nyt sted bliver syge. Elver på efterskole bliver også syge det første stykke tid osv.

Anmeld

25. marts 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

Ja kender det alt for godt !! 

Har du fået tjekket ørerne på hende?

Ja i onsdags da vi var ved egen læge sagde han at hun var lidt rød i det ene øre men ikke noget alvorligt.

Anmeld

25. marts 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Hej piger.
Isabella har haft feber, snot og hoste on and off de sidste tre uger. Vi var ved lægen i onsdags hvor han sagde hendes ene øre var lidt rødt såhan forslog børnepanodil. Fredag var feberen væk. Dejligt tænker jeg så kan hun nå at blive frisk inden hun skal i vuggestue mandag.

Men så idag har hun været meget skabet men tænkte at det var fordi hun havde været vågen mange gange i nat pga tør hoste. Men så lige pludselig havde hun 39,4 i feber kæresten og jeg blev enige om at kontakte vagtlægen. Vi blev bet om at komme. Hun blev undersøgt og lægen sagde hun var sikker på hun havde lungebetændelse så hun skulle have pencilin.

Siden vi er kommet hjem har jeg Tænkt på om de har givet hende for lidt tøj på ovre i vuggestuen.
For de dage hvor der har været godt vejr har de haft hende med ude på legepladsen hvor hun har siddet i barnevognen indtil hun blev træt. Men sjovt nok har isabella været syg i næsten en uge kort tid efter de har været på legepladsen.

Ved godt at opstart i vuggestue giver en masse sygdom i starten. Men hun startede 1. Februar og hun har simpelthen være syg konstant. Vil sige at hun har været syg ihvertfald halvdelen af tiden siden hun er startet. Men hvorfor? De gange vi er kommet derover hvor hun stadig sov i barnevognen udenfor har hun haft fint med tøj på. Hun har hver gang svedt en smugle. Og haft det tøj på hun skulle. Men kan det passe at de er syge i så lang tid efter opstart?

Puha ja det sygdom ved opstart i vuggestue... Jeg kender alt til det her  Isabella startede 1/9 og har stort set været syg konstant lige siden. Det er ganske normalt at de små bliver syge når de starter i institution. Vi har haft hende til lægen 5 gange med hoste, men hver gang fik vi beskeden at det er en virus. Lægen sagde at vi skulle regne med 221 dage med sygdom efter opstart 

Her har vi det problem at hun er et meget varmt barn, men de klæder hende for varmt på, så hun er drivvåd af sved. En dag havde de sendt 3 bodyer med hjem fordi hun havde svedt så meget 

Anmeld

25. marts 2012

Nemesis

Sara startede vs 1/1-11 og da vi kom til 10 marts havde hun været afsted sammenlagt 22 dage!

Det var virkelig en stor sygdomsperiode!

Lige nu ligger vi alle! Sara på 5 dagen med feber, snot og hoste.

Heldigvis har vi ferie om bare 5 hverdage, så vi skal bare liiige have de næste dage overstået og så står den på ferie frem til d. 25 april.

Jeg har da været så heldig at få hostesaft til Sara...så vi sover faktisk okay.

:-) Sisse

Anmeld

25. marts 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Ja i onsdags da vi var ved egen læge sagde han at hun var lidt rød i det ene øre men ikke noget alvorligt.

Giver i hende pernodil ? Storm havde os lidt røde ører han får pernodil os for hosten så det ikk skal gør så ondt

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

Giver i hende pernodil ? Storm havde os lidt røde ører han får pernodil os for hosten så det ikk skal gør så ondt

Ja det fik vi. Men da feberen hurtigt forsvandt var det jo fint at hunså fik lungebetændelse nogen dage efter gjorde det jo ikke bedre så nu er hun på pencilin. Hun havde ellers ingen feber hele dagen igår indtil ved en 17 tiden. Det er bare så typisk. Havde håbet jeg kunne sende hende afsted i vuggestue i dag. Men nej sådan skulle det ikke være. Hun har ellers haft det rigtig fint.
Kan godt mærke at jeg trænger til at få hende afsted synes godt nok alt det sygdom tager alt ens energi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.