rema 1000 bleer til nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

LR85

Tjek søndagsavisen. 

REMA 1000 vinder i test ud a 7 blemærker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

MomInTheMaking

Baagøe skriver:

Jeg ved desværre ikke så meget om Remas til nyfødte, men tilslutter mig Libero, da Laura gik direkte i en str. 2 pga. hendes store fødselsstørrelse

Bruger stadig Libero til hende, da det er dem, der sidder bedst på hende

.. et lille sidespring..

Jeg kan huske at vi har skrevet sammen før omkring at vi begge gik langt over tid i vores graviditeter og min datter gik også direkte i en str.2 så nu bliver jeg bare lige nødt til at spørge, (håber det er ok.) HVOR meget vejede din datter?

Anmeld

25. marts 2012

Mira0911

Vi brugte til Lina og var meget tilfredse med dem... 

Anmeld

25. marts 2012

eliasogmor

Krussedulle skriver:

Vi bruger dem og jeg vil ikke købe andet!! De er virkelig bløde og suger som de skal! Den er ikke super elastisk i lukningen, men det betyder ikke så meget for os! ... De har i øvrigt vundet "bedst i test"

men er det ikke fra 7 kg de har vundet bedst i test???

Anmeld

25. marts 2012

Krussedulle

eliasogmor skriver:

må indrømme at jeg faktisk ikke ved det.. Det var min mand som så det i avisen

Anmeld

25. marts 2012

Janni.

eliasogmor skriver:

Jo det er.

Anmeld

25. marts 2012

mor2011_

tanja. skriver:

Hej piger

Vi.bruger remas bleer til lærke(knap 2 år) men ville lige høre hvad i synes om deres bleer til helt spæde for overvejer at købe dem til lillebror kommer.. men kan bare huske jeg prøvede en enkelt pakke til lærke da hun var lille men syntes de virkede meget stive og papirs agtige i forhold til libero og pampers..

Men det er ikke så længe siden deres bleer ændrede sig så tænkte de kunne være blevet bedre?

Del ud af jeres erfaringer for ellers bliver det Libero som sidst

bleer fra rema 1000har vundet

testen over de bedste bleer i den her uge du kan tjekke det i søndagsavisen 

Anmeld

25. marts 2012

Pige2009

.. et lille sidespring..

Jeg kan huske at vi har skrevet sammen før omkring at vi begge gik langt over tid i vores graviditeter og min datter gik også direkte i en str.2 så nu bliver jeg bare lige nødt til at spørge, (håber det er ok.) HVOR meget vejede din datter?

Det siger mig også et eller andet Laura vejede 4200 gram, da hun kom ud Hvad med din?

Anmeld

25. marts 2012

bybaby

man kan få en gratis prøvepakke i rema 1000 der er der osse bleer med i så kan du da se hvordan de er

Anmeld

25. marts 2012

MomInTheMaking

Baagøe skriver:

Det siger mig også et eller andet Laura vejede 4200 gram, da hun kom ud Hvad med din?

Okay. Penny vejede 4900 gr. jeg har til dato stadig ikke mødt/snakket med nogen der vejede mere. Derfor jeg var lidt nysgerrig. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.