rema 1000 bleer til nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.750 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Koen.

Hej piger

Vi.bruger remas bleer til lærke(knap 2 år) men ville lige høre hvad i synes om deres bleer til helt spæde for overvejer at købe dem til lillebror kommer.. men kan bare huske jeg prøvede en enkelt pakke til lærke da hun var lille men syntes de virkede meget stive og papirs agtige i forhold til libero og pampers..

Men det er ikke så længe siden deres bleer ændrede sig så tænkte de kunne være blevet bedre?

Del ud af jeres erfaringer for ellers bliver det Libero som sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

malunte

Jeg har det helt som dig - synes de er lidt for stive til nyfødte, og så længe de er så små er Liberos jo ikke meget dyrere. Brugte Libero så længe de kunne passe den mindste størrelse og skiftede derefter til REMAs. Ved dog ikke, om REMAs de små har ændret sig siden da.

Anmeld

24. marts 2012

Koen.

malunte skriver:

AAlAltAltsåJeg har det helt som dig - synes de er lidt for stive til nyfødte, og så længe de er så små er Liberos jo ikke meget dyrere. Brugte Libero så længe de kunne passe den mindste størrelse og skiftede derefter til REMAs. Ved dog ikke, om REMAs de små har ændret sig siden da.

Altså prisen er ikke afgørende for mig, vi brugte libero str1 og gik derefter over til pampers med min datter, vi er først begyndt på remas efter hun blev 1 år da de er dem der bedst holder tæt det var os for nemhedens skyld da jeg oftest handler i rema, men ja som dig synes jeg de var stive, og virkede ret store i str.

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Hej piger

Vi.bruger remas bleer til lærke(knap 2 år) men ville lige høre hvad i synes om deres bleer til helt spæde for overvejer at købe dem til lillebror kommer.. men kan bare huske jeg prøvede en enkelt pakke til lærke da hun var lille men syntes de virkede meget stive og papirs agtige i forhold til libero og pampers..

Men det er ikke så længe siden deres bleer ændrede sig så tænkte de kunne være blevet bedre?

Jeg ved desværre ikke så meget om Remas til nyfødte, men tilslutter mig Libero, da Laura gik direkte i en str. 2 pga. hendes store fødselsstørrelse

Bruger stadig Libero til hende, da det er dem, der sidder bedst på hende

Anmeld

24. marts 2012

LR85

tanja. skriver:

Hej piger

Har aldrig brugt andet. Sys de er rigtig gode til alle aldre  

Anmeld

24. marts 2012

Koen.

Baagøe skriver:

Jeg ved desværre ikke så meget om Remas til nyfødte, men tilslutter mig Libero, da Laura gik direkte i en str. 2 pga. hendes store fødselsstørrelse

Bruger stadig Libero til hende, da det er dem, der sidder bedst på hende

her kan libero bare ikke holde lærke tør om natten, da hun tisser som en hest hihi

Anmeld

24. marts 2012

Koen.

LR85 skriver:

TTaTakffoforaavava

Har aldrig brugt andet. Sys de er rigtig gode til alle aldre  

Tak for svar, måske man bare skulle købe en pakke og se, er det ikke mig er det da kun 25 kr og så kan Lærkes dukker sikkert bruge dem

Anmeld

24. marts 2012

LR85

tanja. skriver:

Tak for svar, måske man bare skulle købe en pakke og se, er det ikke mig er det da kun 25 kr og så kan Lærkes dukker sikkert bruge dem

Ja, forhold til deres pris og hvor gode de er for miljøet og huden, synes jeg kun endnu mere a de er det værd. 

Anmeld

24. marts 2012

Chalala85

*Vi prøvede en af de bleer på Jack da vi kom hjem fra hospitalen. Det var virkelig ikke godt... de var alt for stive så vi bruger pt. Libero og venter med Rema100 ellers gode bleer til han bliver større.

Anmeld

24. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg har brugt Rema´s i str. 2.. Jeg syns ik de er mere stive end Libero.. Jeg bruger så libero om natten. Da jeg kun skifter ham om natten hvis han har lavet stort.. Ellers bliver han alt for vågen..
Jeg syns Rema´s er gode nok om dagen når han bliver skiftet oftere.. Ellers syns jeg de bliver lidt fugtige hvis de tisser meget.. Men ellers er de gode til prisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.