Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: her kan libero bare ikke holde lærke tør om natten, da hun tisser som en hest hihi
her kan libero bare ikke holde lærke tør om natten, da hun tisser som en hest hihi
Det handler vel i bund og grund også om at finde de bleer, der bedst passer sit barn Jeg har prøvet alle og Libero er bare bedst til Laura
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Hej pigerVi.bruger remas bleer til lærke(knap 2 år) men ville lige høre hvad i synes om deres bleer til helt spæde for overvejer at købe dem til lillebror kommer.. men kan bare huske jeg prøvede en enkelt pakke til lærke da hun var lille men syntes de virkede meget stive og papirs agtige i forhold til libero og pampers..Men det er ikke så længe siden deres bleer ændrede sig så tænkte de kunne være blevet bedre?Del ud af jeres erfaringer for ellers bliver det Libero som sidst
Hej pigerVi.bruger remas bleer til lærke(knap 2 år) men ville lige høre hvad i synes om deres bleer til helt spæde for overvejer at købe dem til lillebror kommer.. men kan bare huske jeg prøvede en enkelt pakke til lærke da hun var lille men syntes de virkede meget stive og papirs agtige i forhold til libero og pampers..Men det er ikke så længe siden deres bleer ændrede sig så tænkte de kunne være blevet bedre?Del ud af jeres erfaringer for ellers bliver det Libero som sidst
Da jeg ventede William kunne man få en startpakke fra Rema
http://www.rema1000.dk/Varer%20i%20REMA%201000/Babystartpakke.aspx
og syntes virkelig bleerne var dårlige, i forhold til libero og pampers. Men hvis man får sådan en startpakke kan man jo bare prøve dem og så se hvad man synes.
Da startpakkerne var opbrugt herhjemme begyndte vi at bruge dem fra ALDI og det har vi været super godt tilfreds med
tanja. skriver:Hej pigerVi.bruger remas bleer til lærke(knap 2 år) men ville lige høre hvad i synes om deres bleer til helt spæde for overvejer at købe dem til lillebror kommer.. men kan bare huske jeg prøvede en enkelt pakke til lærke da hun var lille men syntes de virkede meget stive og papirs agtige i forhold til libero og pampers..Men det er ikke så længe siden deres bleer ændrede sig så tænkte de kunne være blevet bedre?Del ud af jeres erfaringer for ellers bliver det Libero som sidst
vi bruger dem herhjemme og er oven ud tilfreds med dem.. de er langt fra stive, tværtimod er de rigtig bløde og behagelige.. vi kunne aldrig finde på at gå tilbage til libero eller andre mærker igen..
i remas bleer holder hun sig tør, hun lugter ikke igennem dem og hun får ikke rød numse.. såå vi er meget tilfreds med dem
Krussedulle skriver: Vi bruger dem og jeg vil ikke købe andet!! De er virkelig bløde og suger som de skal! Den er ikke super elastisk i lukningen, men det betyder ikke så meget for os! ... De har i øvrigt vundet "bedst i test"
Vi bruger dem og jeg vil ikke købe andet!! De er virkelig bløde og suger som de skal! Den er ikke super elastisk i lukningen, men det betyder ikke så meget for os! ... De har i øvrigt vundet "bedst i test"
Jeg brugte dem til min søn (dengang var der ikke str. nyfødt), og har brugt dem til min datter siden hun kom til verden... jeg ville heller ikke bruge andet, og hvis vi en dag får en 3'er, kommer bebs også til at bruge rema1000 bleer... men prøv da at bestille en babypakke hos dem
i remas gratis baby pakke er der jo en hel pose bleer. så kan du jo prøve dem jeg var dog ik inponeret´, da jeg ofte syntes han tissede igennem.
Ida musen startede ud med Libero bleer, skiftede til Pampers, skiftede til Rema og er nu tilbage ved Libero.
Jeg synes Remas og Liberos minder meget om hinanden.
Bryder mig slet ikke om Rema´s bleer, vi købte i stedet Libero og her for nylig skiftede vi til Pampers.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128