Min kæreste er ludoman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

så smider du ham ud nu!!! og så kan han komme tilbage når han vil komme med en undskyldning og vil snakke om tingene!

Jeg fik ham til at tale, han er rigtig flov. Krævede at han startede til nogle ludoman-møder, og at alt spiler fuldstændigt slut nu! Og så har jeg taget kontakt til hans mor omkring det. 

Men det er utilgiveligt, og har svært ved at se at jeg nogensinde kan stole på ham igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

Jeg fik ham til at tale, han er rigtig flov. Krævede at han startede til nogle ludoman-møder, og at alt spiler fuldstændigt slut nu! Og så har jeg taget kontakt til hans mor omkring det. 

Men det er utilgiveligt, og har svært ved at se at jeg nogensinde kan stole på ham igen.

det var godt  ved godt det ser sort ud nu. men hvis i får løst det her på en fornuftig måde så kan jeg garantere at i kommer meget stærkere ud af det her end i har været før godt du fik banket noget fornuft ind i hovedet på ham

Anmeld

24. marts 2012

sommerfuglen82

kiwilouise skriver:

det var godt  ved godt det ser sort ud nu. men hvis i får løst det her på en fornuftig måde så kan jeg garantere at i kommer meget stærkere ud af det her end i har været før godt du fik banket noget fornuft ind i hovedet på ham

Kan ikke sige andet end jeg er helt enig Håber i får løst det sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.