Min kæreste er ludoman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Jeg har selv fået stjålet 20.000 af en jeg kendte for nogle år siden igennem pokerstar. jeg meldte ham og kom i retten med ham.

denne situation er noget helt andet det kan jeg godt se. jeg ville tage en lang snak med ham om det og give ham noget hjælp selvom han ikke mener selv der er noget galt, ellers ville jeg gå fra ham. ham jeg kendte sagde at nu kunne han slappe af fordi jeg vidste hvad der foregik med ham, men udover det fik han mig til at betale alt når vi var ude. håber virkelig du tager en bedste beslutning for dig og jeres barn.

Held og lykke. håber han vil ændre sig.

Tak for dit svar! 

Puha, håber at han er til at snakke med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Jeg tjekker jo ikke hans konto, men det gjorde jeg så imorges - og fik et chok! 

Jeg har været blind  

Du må ikke give dig selv skylden, du har ikke været blind...du stolede bare på din kæreste, hvilket man jo også helst skulle kunne..

Undrede mig bare over du ikke havde opdaget det, men ja hvis du normalt aldrig tjekker hans konto, ja hvordan skulle du så vide det ?? 

Håber han selv kan se han skal have noget hjælp.

Anmeld

24. marts 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Tak for dit svar! 

Puha, håber at han er til at snakke med!

Det kan han blive nødt til

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

han har brugt 28000 af jeres fællespenge og så lader du ham bare sove!!!

hvis det havde været mig  så havde jeg tjekket hvor mange penge han havde brugt det sidste år på det lort og så havde han fået en kold spand vand i hovedet. og så skulle han nok se mig gå helt amok  han skal have noget hjælp eller også er det ud af vagten.

nøj hvor var jeg blevet tosset!!!

vi snakker om 28000 på 3 måneder!!!

Ja, for satan - du har så meget ret!!!! 

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

mortilaoga skriver:

Du må ikke give dig selv skylden, du har ikke været blind...du stolede bare på din kæreste, hvilket man jo også helst skulle kunne..

Undrede mig bare over du ikke havde opdaget det, men ja hvis du normalt aldrig tjekker hans konto, ja hvordan skulle du så vide det ?? 

Håber han selv kan se han skal have noget hjælp.

Han vil ikke tale med mig, han siger at jeg skal holde min kæft.

Anmeld

24. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

hvad sagde han!!!! er det normalt at han snakker sådan der til dig??? for så synes jeg at du skal få smidt ham ud!

det lyder som om at han er fuldstændig ligeglad

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

hvad sagde han!!!! er det normalt at han snakker sådan der til dig??? for så synes jeg at du skal få smidt ham ud!

det lyder som om at han er fuldstændig ligeglad

Det var hvad han sagde! Jeg kan slet ikke kende ham.

Anmeld

24. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

så beder du ham lukke r'ven og høre efter hvad du siger ellers er det ud af vagten! - det kan han SLET ikke tillade sig efter det stunt der!!!

Anmeld

24. marts 2012

kiwilouise

FrkZier skriver:

så beder du ham lukke r'ven og høre efter hvad du siger ellers er det ud af vagten! - det kan han SLET ikke tillade sig efter det stunt der!!!

lige præcis. hvis der er nogen der skal lukke røven, så er det ham!!!

Anmeld

24. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

Det var hvad han sagde! Jeg kan slet ikke kende ham.

så smider du ham ud nu!!! og så kan han komme tilbage når han vil komme med en undskyldning og vil snakke om tingene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.