Min kæreste er ludoman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Bassemor<3

hvis det var mig, så havde jeg stillet ham det vildeste ultimatum, ellers er det bare ud af klappen ! det er BARE ikke i orden !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Håber jeg også!

Glemte helt at give dig en for det fortjener du virkelig ..
Jeg blev så opslugt af at du skrev 28000 kr , på ja 3 måneder , puha. tror vidst nok hvis det havde været min kæreste at han have fået en opsang af den anden verden ..

Anmeld

24. marts 2012

MKuhr

Jeg har selv fået stjålet 20.000 af en jeg kendte for nogle år siden igennem pokerstar. jeg meldte ham og kom i retten med ham.

denne situation er noget helt andet det kan jeg godt se. jeg ville tage en lang snak med ham om det og give ham noget hjælp selvom han ikke mener selv der er noget galt, ellers ville jeg gå fra ham. ham jeg kendte sagde at nu kunne han slappe af fordi jeg vidste hvad der foregik med ham, men udover det fik han mig til at betale alt når vi var ude. håber virkelig du tager en bedste beslutning for dig og jeres barn.

Held og lykke. håber han vil ændre sig.

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

har du sagt det til ham at han har brugt så mange penge??? og hvad med før januar?

Ja, men han ligger og sover - så han fattede det ikke

Fuck, jeg lyder som en af dem man læser om, og tænker "godt jeg ikke har det sådan" - og så sker det bare for en selv! 

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

hvis det var mig, så havde jeg stillet ham det vildeste ultimatum, ellers er det bare ud af klappen ! det er BARE ikke i orden !! 

Tusind tak for dit svar!!!! 

- det er bare sådan det skal være, det er det jeg må gøre!

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg blev så opslugt af at du skrev 28000 kr , på ja 3 måneder , puha. tror vidst nok hvis det havde været min kæreste at han have fået en opsang af den anden verden ..

Tak! 

Tro mig, det gør han også - har bare altid haft det sådan at jeg kan ikke være sammen med en jeg ikke kan stole på, men det ser bare så meget anderledes ud når man har et barn.

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Tak! 

Tro mig, det gør han også - har bare altid haft det sådan at jeg kan ikke være sammen med en jeg ikke kan stole på, men det ser bare så meget anderledes ud når man har et barn.

Anmeld

24. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Tak! 

Jeg kan virkelig virkelig godt forstå dig ..

og ja der er mange ting der ændre sig så snart man får et barn.

Håber vikrleig bare i finder en god løsning , og som er rigtig for jer , og at han går i behandling .

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg kan virkelig virkelig godt forstå dig ..

og ja der er mange ting der ændre sig så snart man får et barn.

Håber vikrleig bare i finder en god løsning , og som er rigtig for jer , og at han går i behandling .

Håber jeg også! 

Anmeld

24. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

Ja, men han ligger og sover - så han fattede det ikke

Fuck, jeg lyder som en af dem man læser om, og tænker "godt jeg ikke har det sådan" - og så sker det bare for en selv! 

han har brugt 28000 af jeres fællespenge og så lader du ham bare sove!!!

hvis det havde været mig  så havde jeg tjekket hvor mange penge han havde brugt det sidste år på det lort og så havde han fået en kold spand vand i hovedet. og så skulle han nok se mig gå helt amok  han skal have noget hjælp eller også er det ud af vagten.

nøj hvor var jeg blevet tosset!!!

vi snakker om 28000 på 3 måneder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.