chance for tvillinger ved iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.402 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad er chancen for tvillinger ved iui??

Oh hvor mange herinde blev gravide i første forsøg???

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Tak

Hvis du ikke får hormoner er chancen/risikoen lige så stor som økomåden. Jeg fik ikke hormoner, og venter 1 stk lækkermås. Da jeg blev insemineret var der kun en follikel, men de mener at der har været tvillinger for jeg styrtblødte da jeg var 6+3 og på en skanning kunne de efterfølgende se noget der lignede en tom sæk. Der var forresten først gevinst i 6. forsøg.

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hvis du ikke får hormoner er chancen/risikoen lige så stor som økomåden. Jeg fik ikke hormoner, og venter 1 stk lækkermås. Da jeg blev insemineret var der kun en follikel, men de mener at der har været tvillinger for jeg styrtblødte da jeg var 6+3 og på en skanning kunne de efterfølgende se noget der lignede en tom sæk. Der var forresten først gevinst i 6. forsøg.

Tillykke med babyen i maven
Jeg skal have hormoner.

Anmeld

23. marts 2012

dorthemus

Jeg er enig med mutti2be Jeg fik heller ikke hormoner og blev gravid i første forsøg

Anmeld

23. marts 2012

foto på lærred

Mutti2B skriver:

Det kommer an på hvor du bliver insermineret. På mange privatklinikker får du homoner for at øge chancen. Der satser de gerne på 2 æg.

Til ts: Der er en herinde der fik TRILLINGER ved første hug

Men jeg synes faktisk det er meget sjældent man høre om tvillinger ved iui. Man er jo generelt i behandling fordi man har svært ved at blive gravid, så statistisk set tror jeg ikke at chancen/risikoen er så stor.

Anmeld

23. marts 2012

foto på lærred

dorthemus skriver:

Jeg er enig med mutti2be Jeg fik heller ikke hormoner og blev gravid i første forsøg

Måske jeg husker helt galt , men er det ikke fordi I begge har været insimeneret med doner? Dvs I har været "raske" (ingen fertilitetsproblemer) og fordi der ved doner er højere procentmæssigt chance for graviditet.

Anmeld

23. marts 2012

Mutti2B

foto på lærred skriver:

Det kommer an på hvor du bliver insermineret. På mange privatklinikker får du homoner for at øge chancen. Der satser de gerne på 2 æg.

Til ts: Der er en herinde der fik TRILLINGER ved første hug

Men jeg synes faktisk det er meget sjældent man høre om tvillinger ved iui. Man er jo generelt i behandling fordi man har svært ved at blive gravid, så statistisk set tror jeg ikke at chancen/risikoen er så stor.

Jeg blev insemineret på privatklinik og havde ikke brug for hormoner så det fik jeg selvfølgelig ikke. Det var der jo ikke nogen grund til. Svarede jo også bare at hvis hun ikke fik hormoner var oddsene de samme som hjemme i dobbeltsengen

Anmeld

23. marts 2012

Mutti2B

foto på lærred skriver:

Måske jeg husker helt galt , men er det ikke fordi I begge har været insimeneret med doner? Dvs I har været "raske" (ingen fertilitetsproblemer) og fordi der ved doner er højere procentmæssigt chance for graviditet.

Jo, men TS kunne også være "rask" og hendes mand der fejlede noget

Anmeld

23. marts 2012

dorthemus

foto på lærred skriver:

NNe

Nej det har ikke noget med.det at gøre. Ændre jeg kender har måske haft pco og har fået hormoner for at stimulere ægløsning. Det er rigtigt at donorer har en høj og sund sædproduktion så det spiller måske nok lidt ind. Jeg "fejlede" ikke noget og blev derfor insemineret i min egen cyklus og uden hormoner. Og derfor var chancen/risikoen for tvillinger som ved Andre der for økobørn.

Anmeld

23. marts 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak

De kan ske, men er sjællent.. En af tøzerne herinde fik en dreng og en pige.. Alvin og Viola hedder de..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.