Er så bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Månelys skriver:

Giv dit barn det barnet vil spise og accepter det. Barnet skal nok sige til, når det vil have mere, og det er vigtigt du ikke gør måltiderne til en dårlig oplevelse ved at tvinge maden ned!

Hilsen en mor, med en pige der er på vej gennem sit 26 ugers spring, og står i præcis det samme med maden

Er du ikke bange for dit barn ikke får nok, at dette kun er begyndelsen til alt ondt, at det aldrig vender mm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Månelys

Anonym skriver:

Er du ikke bange for dit barn ikke får nok, at dette kun er begyndelsen til alt ondt, at det aldrig vender mm?

Nej, for det er jo bare et tigerspring Hvis dit barn normalt spiser fint, synes jeg ikke du skal bekymre dig. Du gør det kun værre, hvis du gør måltiderne til en dårlig oplevelse ved at forsøge at tvinge, så kan du være helt sikker på dit barn ikke får lyst til at spise. Men hvis du er nervøs, så ring til din sundhedsplejerske, ellers ville jeg se det an et par uger. Her har det stået på et par uger, hvor hun kun drikker 300 ml dagligt mod normalt 1000 og meget lidt grød. har lige haft SP på besøg, og hun sagde der ikke var grund til bekymring, at de perioder er meget normale

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Månelys skriver:

Nej, for det er jo bare et tigerspring Hvis dit barn normalt spiser fint, synes jeg ikke du skal bekymre dig. Du gør det kun værre, hvis du gør måltiderne til en dårlig oplevelse ved at forsøge at tvinge, så kan du være helt sikker på dit barn ikke får lyst til at spise. Men hvis du er nervøs, så ring til din sundhedsplejerske, ellers ville jeg se det an et par uger. Her har det stået på et par uger, hvor hun kun drikker 300 ml dagligt mod normalt 1000 og meget lidt grød. har lige haft SP på besøg, og hun sagde der ikke var grund til bekymring, at de perioder er meget normale

Har talt med SP og vi aftalte at bla. Prøve syrnet alomin hver anden gang, sutter med større hul i også prøve at se an over weekenden...

Anmeld

24. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Kom til at tænke på hvordan tacklet du måltiderne?

Kan se du har talt med sp.

Mens ellers prøvede jeg at give hende lidt oftere, min datter er ftf. og var undervægtigt, men altså man kan jo ikke tvinge et barn til at spise

men ellers så begyndte jeg at synge mens jeg gav hende flaske så var det ligesom hun glemte at hun spiste og der røg en smule mere ned.

Men håber snart din trold er ovre det og er sit gamle jeg igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.