Er så bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Pige2009

Vidunderlige Uger er bare en super god bog, og der var så mange ting,der pludselig gav mening for mig, da jeg læste den

Børn reagerer forskelligt på tigerspring og de har ligeledes forskellig varighed. Hos nogen børn varer de blot en dag eller to, mens de hos andre varer flere uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Vidunderlige Uger er bare en super god bog, og der var så mange ting,der pludselig gav mening for mig, da jeg læste den

Børn reagerer forskelligt på tigerspring og de har ligeledes forskellig varighed. Hos nogen børn varer de blot en dag eller to, mens de hos andre varer flere uger

Kan se jeg evt. Har noget at se frem til hehe...

Anmeld

23. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Kan se jeg evt. Har noget at se frem til hehe...

Nemlig

Anmeld

23. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Mange tak for link helt klart noget der kunne være tale om... Hvornår ændre denne adfærd sig tilbage til det normale?

Omkring en uges tid tager det

Anmeld

23. marts 2012

D-Micka

Anonym skriver:

Nej det vil vi efter samråd Med SP prøve idag samt give syrnet alomin hver anden gang og hver anden gang alm. Blå alomin 1 og mylicon dråber

Okay .. Det kunne nemlig godt lyde sådan ..
Held og lykke med det ..

Anmeld

23. marts 2012

Michalala

modesty skriver:

Kunne det være fem ugers tigerspringet? Min dreng mister meget appetit under tigerspring, og ligger nærmest og græder/skriger og bakser med hele kroppen når han spiser. Det er meget frustrerende.

Undskyld jeg lige blander mig. Men hvad er tigerspring?

Anmeld

23. marts 2012

Clisolka

modesty skriver:

Kunne det være fem ugers tigerspringet? Min dreng mister meget appetit under tigerspring, og ligger nærmest og græder/skriger og bakser med hele kroppen når han spiser. Det er meget frustrerende.

Det samme tænker jeg - det lyder akkurat som min datter da hun var igennem de tigerspring 

Anmeld

23. marts 2012

Clisolka

Michalala skriver:

Undskyld jeg lige blander mig. Men hvad er tigerspring?

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Det lyder som 5-ugerstigerspring.

Når min datter havde tigerspring, så var det også en kamp med flasken, og hun spiste også makant mindre i disse perioder.

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Kom til at tænke på hvordan tacklet du måltiderne?

Anmeld

23. marts 2012

Månelys

Anonym skriver:

Kom til at tænke på hvordan tacklet du måltiderne?

Giv dit barn det barnet vil spise og accepter det. Barnet skal nok sige til, når det vil have mere, og det er vigtigt du ikke gør måltiderne til en dårlig oplevelse ved at tvinge maden ned!

Hilsen en mor, med en pige der er på vej gennem sit 26 ugers spring, og står i præcis det samme med maden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.