Er så bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Anonym trådstarter

Mit dejlige barn på nu 6 uger har ændret total adfærd når h*n spiser, h*n går fra at spise gladeligt de der 120-160ml pr. Omgang og virkelig elske og nyde sin mad til nu lige pludeslig max spise 110 og til maden er en kamp hvor h*n ligger og basker med armene, køre rundt med hovedet,spytter flasken ud hele tiden mm. 

H*n virker konstant sulten og er begyndt at skrige meget mere end før,men f.eks nu hvor jeg er ved at give mad har h*n spist 30 ml. Fundet sig tilfreds og sover nu, bare de 30 ml. Var en kamp?

H*n får mylicon dråber da H*n ellers har virkelig svært ed at komme af med sin luft, overvejer dog om det kan være dem?

Ved mange af jer vil sige ring til lægen mm. Men vil bare høre om i har et bud på hvad det evt. Kan være?

Er så bekymret og frustreret...

Det er 2 barn 1 barn havde ogsårigtig mange problemer med mad de kom dog først efter lægeren havde været ind og bestemme hvor meget og hvor tit h*n måtte få mad (grundet hun overspiste mente de). Har siden haft et tyndt barn med et besværet forhold til mad.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Moms

Anonym skriver:

Mit dejlige barn på nu 6 uger har ændret total adfærd når h*n spiser, h*n går fra at spise gladeligt de der 120-160ml pr. Omgang og virkelig elske og nyde sin mad til nu lige pludeslig max spise 110 og til maden er en kamp hvor h*n ligger og basker med armene, køre rundt med hovedet,spytter flasken ud hele tiden mm. 

H*n virker konstant sulten og er begyndt at skrige meget mere end før,men f.eks nu hvor jeg er ved at give mad har h*n spist 30 ml. Fundet sig tilfreds og sover nu, bare de 30 ml. Var en kamp?

H*n får mylicon dråber da H*n ellers har virkelig svært ed at komme af med sin luft, overvejer dog om det kan være dem?

Ved mange af jer vil sige ring til lægen mm. Men vil bare høre om i har et bud på hvad det evt. Kan være?

Er så bekymret og frustreret...

Det er 2 barn 1 barn havde ogsårigtig mange problemer med mad de kom dog først efter lægeren havde været ind og bestemme hvor meget og hvor tit h*n måtte få mad (grundet hun overspiste mente de). Har siden haft et tyndt barn med et besværet forhold til mad.. 

Jeg synes, du skulle bede sundhedsplejersken komme forbi og snakke om problemet.

De har set så meget og kan måske hurtigt give en forklaring.

Held og lykke

Moms

Anmeld

23. marts 2012

modesty

Kunne det være fem ugers tigerspringet? Min dreng mister meget appetit under tigerspring, og ligger nærmest og græder/skriger og bakser med hele kroppen når han spiser. Det er meget frustrerende.

Anmeld

23. marts 2012

Klumpe-dumpe

Det lyder som 5-ugerstigerspring.

Når min datter havde tigerspring, så var det også en kamp med flasken, og hun spiste også makant mindre i disse perioder.

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Anmeld

23. marts 2012

D-Micka

Har du prøvet at skifte suttene på flasken ? Altså til noget større ?

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

5 ugers tiger + appetitspring er også mit bud

Jeg kan anbefale dig bogen: Vidunderlige Uger! .. ikke at man skal følge den til punkt og prikke, men den er ret spændende at læse når springene er aktuelle

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Kunne det være fem ugers tigerspringet? Min dreng mister meget appetit under tigerspring, og ligger nærmest og græder/skriger og bakser med hele kroppen når han spiser. Det er meget frustrerende.

Uhh viste ikke de havde et tiger spring der? Lyder meget som min...

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Det lyder som 5-ugerstigerspring.

Når min datter havde tigerspring, så var det også en kamp med flasken, og hun spiste også makant mindre i disse perioder.

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Mange tak for link helt klart noget der kunne være tale om... Hvornår ændre denne adfærd sig tilbage til det normale?

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Har du prøvet at skifte suttene på flasken ? Altså til noget større ?

Nej det vil vi efter samråd Med SP prøve idag samt give syrnet alomin hver anden gang og hver anden gang alm. Blå alomin 1 og mylicon dråber

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

5 ugers tiger + appetitspring er også mit bud

Jeg kan anbefale dig bogen: Vidunderlige Uger! .. ikke at man skal følge den til punkt og prikke, men den er ret spændende at læse når springene er aktuelle

Vil prøve at se om jeg kan finde den? Evt i kvickly eller bog og ide eller biblioteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.