Når kæresten har løjet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg har meget svært ved at glemme!

Faderen til min søn kunne jeg ikke glemme, og måtte gå fra ham efter 9 måneder med ingen sex, og skænderier, da jeg er sikker på at han var sammen med en anden.

Puh, ja det kan virkelig være svært, ked af det gik sådan!.. Men jeg håber jeg kan glemme det her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Puh, ja det kan virkelig være svært, ked af det gik sådan!.. Men jeg håber jeg kan glemme det her...

Det kun dig der ved det i sidste ende! Jeg håber det lykkeds, og tror på at hvis man virkelig vil, så kan man

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Det kun dig der ved det i sidste ende! Jeg håber det lykkeds, og tror på at hvis man virkelig vil, så kan man

tusind tak

Anmeld

23. marts 2012

modesty

Anonym skriver:

Hold da helt ferie, du ligger da hårdt ud! Man kan altså godt debattere stille og roligt!

- Det helt fint at du har det som du har det, og at din mand gerne må stikke dig små hvide løgne om andre kvinder, men det vil jeg ikke have at min mand gør, syntes det dårlig stil af dig at du skriver jeg gør en fjer til 5 høns, Hvis du ikke kan komme med et svar samtidig med at du skriver stille og roligt, vil jeg hellere være dit svar foruden!

Jeg beklager hvis min tone var hård, men jeg er ikke den eneste i tråden der har den holdning. Så det ville måske være en god idé at tænke lidt over om der kan være noget sandhed i den.

Jeg synes at det lyder som om du har en sød kæreste, der er bange for at gøre dig ked af det. Og jeg tror at I nok skal finde ud af det sammen. Men jeg tror også at det kræver at du kigger lidt indad.

Anmeld

23. marts 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

Hvordan glemmer man det så?

Han løj om en anden pige, ikke at de havde noget sammen, eller noget men han nægtede simpelthen deres venskab.

Din stakkel.. Ja hvordan glemmer man det min kæreste gjorde præcis det samme for en sidestillende ca

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Bondeost skriver:

Din stakkel.. Ja hvordan glemmer man det min kæreste gjorde præcis det samme for en sidestillende ca

det er bare så svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.