Når kæresten har løjet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.833 visninger
45 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvordan glemmer man det så?

Han løj om en anden pige, ikke at de havde noget sammen, eller noget men han nægtede simpelthen deres venskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

banana3

åhh nej, det jeg virkelig ked af at høre! kæmpe krammer til dig  hvor ved du fra de er venner ? 

Anmeld

22. marts 2012

JH12

Nu er jeg godt nok imod løgne!

Men med tiden kan du forhåbentlig genopbygge din tillid til ham..
Tvivler på du kan gøre det nu og her.. Det vil nok tage lidt tid, hvor han beviser du kan stole på ham..

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Han løj om en anden pige, ikke at de havde noget sammen, eller noget men han nægtede simpelthen deres venskab.

Tror det kommer an på hvorfor han har løjet. HVis de egentligt bare var venner men han var bange for at du ville blive sur eller andet - så ville jeg nok fortælle ham at det er ok han har veninder og at han ikke behøver og lyve. Ja og så ville jeg så hurtigt komme videre, medmindre du selvfølgelig har noget imod at han har veninder 

Men hvis han løj for direkte at holde hende hemmelig eller fordi der var lidt mere i det, så vil jeg nok have svært ved at stole på ham det næste stykke tid. Tillid er jo det vigtigste i ens forhold 

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Jeg tænker ikke så meget på det med løgnen, men på hvorfor var det så hemmeligt at benægte og have behov for dette venskab - det er mere bekymrende ville jeg mene. 

Anmeld

22. marts 2012

Bshizzle

Den er nok svær at glemme.. 

I bund og grund handler der om at ikke være alt for jaloux.

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Tror det kommer an på hvorfor han har løjet. HVis de egentligt bare var venner men han var bange for at du ville blive sur eller andet - så ville jeg nok fortælle ham at det er ok han har veninder og at han ikke behøver og lyve. Ja og så ville jeg så hurtigt komme videre, medmindre du selvfølgelig har noget imod at han har veninder 

Men hvis han løj for direkte at holde hende hemmelig eller fordi der var lidt mere i det, så vil jeg nok have svært ved at stole på ham det næste stykke tid. Tillid er jo det vigtigste i ens forhold 

Har intet imod at han har veninder, og han lyver ikke om andre piger??.. - Han havde godkendt hende på facebook. Sådan jeg så det. Og han nægtede det, og jeg viste ham så jeg jo altså kunne se det fra min profil. Jeg ved at en anden pige vi har gået på skole med har haft ansøgt ham engang, men der ville han satme ikke godkende for hun var bare så grim osv???? Men han kunne godt godkende hende her, og hun var altså pæn??

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

åhh nej, det jeg virkelig ked af at høre! kæmpe krammer til dig  hvor ved du fra de er venner ? 

tak

Jeg kunne se det på min facebook. når man logger ind

Anmeld

22. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Har læst din anden tråd om hvordan du fandt ud af det. Altså jeg forstår slet ikke hvordan du kan logge på hans facebook og udgive dig for at være ham og forvente et tillidsfuldt forhold. Det går begge veje.

Men så vil jeg også sige, man godt kan glemme det hvis man taler med sin kæreste om hvorfor han løj. HVis du får et velbegrundet svar så er jeg også sikker på at du godt kan glemme det.Men hvis han ikke kan give dig noget svar, så tror jeg også at pigen vil blive ved med at være et problem i jeres forhold.

Medmindre du tager et aktivt valg og siger til dig selv: Jeg stoler på min kæreste

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har læst din anden tråd om hvordan du fandt ud af det. Altså jeg forstår slet ikke hvordan du kan logge på hans facebook og udgive dig for at være ham og forvente et tillidsfuldt forhold. Det går begge veje.

Men så vil jeg også sige, man godt kan glemme det hvis man taler med sin kæreste om hvorfor han løj. HVis du får et velbegrundet svar så er jeg også sikker på at du godt kan glemme det.Men hvis han ikke kan give dig noget svar, så tror jeg også at pigen vil blive ved med at være et problem i jeres forhold.

Medmindre du tager et aktivt valg og siger til dig selv: Jeg stoler på min kæreste

Øhhh hvad snakker du om?

Jeg har ALDRIG, logget på min kærestes profil!!!

? Det her er lige sket idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.