Når kæresten har løjet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Øhhh hvad snakker du om?

Jeg har ALDRIG, logget på min kærestes profil!!!

? Det her er lige sket idag?

sorry....læste lige dine indlæg igen, og kan da egentlig godt se at det ikke er den samme historie. Det var blot det med at godkende på facebook og så kom jeg til at tænke at det var det samme..sorry

Men jeg vil stadig sige samme svar: har du fået et velbegrundet svar for hvorfor han har løjet/skjult det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

sorry....læste lige dine indlæg igen, og kan da egentlig godt se at det ikke er den samme historie. Det var blot det med at godkende på facebook og så kom jeg til at tænke at det var det samme..sorry

Men jeg vil stadig sige samme svar: har du fået et velbegrundet svar for hvorfor han har løjet/skjult det?

Nååå okay helt iorden..

Nej, ved slet ikke hvorfor han lyver om lige netop hende her?

Har intet imod han snakker med piger? 'Men det får jeg lidt denne her gang, når han prøver at undgå at jeg kendte til deres venskab

Anmeld

22. marts 2012

Anonym skriver:

Nååå okay helt iorden..

Nej, ved slet ikke hvorfor han lyver om lige netop hende her?

Har intet imod han snakker med piger? 'Men det får jeg lidt denne her gang, når han prøver at undgå at jeg kendte til deres venskab

hmm det kan jeg da godt forstå....især hvis du ikke plejer at have noget imod det. Det er lidt bizart må jeg nok indrømme og jeg ville forvente en begrundelse for hvorfor han har skjult det.

Det er en lille ting, men desværre kan sådan nogle småting være som gift i et forhold. Hvis du har svært ved at glemme det og lade det gå vil det hele tiden genere dig og dukke op igen.

Jeg tror det er super vigtigt at få talt om hvorfor han har behov for dette venskab og hvorfor han har behov for at skjule det.

Men lige et andet syn: kunne han ikke bare have godkendt hende uden at tænke videre over det og så er det bare det?

Anmeld

22. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hvordan glemmer man det så?

Han løj om en anden pige, ikke at de havde noget sammen, eller noget men han nægtede simpelthen deres venskab.

altså.. mens i var kærester? eller en han kendte osv inden i fandt sammen?

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

hmm det kan jeg da godt forstå....især hvis du ikke plejer at have noget imod det. Det er lidt bizart må jeg nok indrømme og jeg ville forvente en begrundelse for hvorfor han har skjult det.

Det er en lille ting, men desværre kan sådan nogle småting være som gift i et forhold. Hvis du har svært ved at glemme det og lade det gå vil det hele tiden genere dig og dukke op igen.

Jeg tror det er super vigtigt at få talt om hvorfor han har behov for dette venskab og hvorfor han har behov for at skjule det.

Men lige et andet syn: kunne han ikke bare have godkendt hende uden at tænke videre over det og så er det bare det?

Nej kunne han ikke, fordi så det da jeg loggede på min profil her til morges, og der spurgte jeg hvem hun var. Men han har valgt at slette hende meget hurtigt igen, han siger han slettede hende for min skyld??

og han nægtede nemlig at han snakkede med hende, så sagde til ham at jeg syntes det lød underligt og om han havde nåede imod jeg skrev til hende?, hvorefter han vælger at slette hende dagen efter??

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

altså.. mens i var kærester? eller en han kendte osv inden i fandt sammen?

Det en ny bekendt ..

Anmeld

22. marts 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hvordan glemmer man det så?

Han løj om en anden pige, ikke at de havde noget sammen, eller noget men han nægtede simpelthen deres venskab.

min kæreste havde en hel måned hvor han havde 'holdt mig for nar' altså en hel måned der kun havde bestået af løjne..

fx. skulle jeg ringe til han hver morgen (når jeg ikke selv var hjemme) og få ham op kl 6.. fordi han skulle i aktivering.. og når jeg havde ringet gik han i seng igen.. han var ikke afsted en eneste gang hele måneden!

så havde han røget (hvilket er imod vores aftale) og også røget hash 2 gang til 2 forskellige fester.. (hvilket han ved jeg er imod, og det var også en aftale det iokke skulle forekomme)

og så havde han imod en aftale mere, haft veninder hjemme og drikke hele weekenden, så de sov i mit hus.. (vores aftale er der ikke skal være andre kvinde køn i vores hus, når jeg ikke er det, med minus af familie)

og da det hele kom frem var jeg da møg skuffet,sur og indebrændt.. men allermest følte jeg mig udnyttet..

men der var jo ikke andet at gøre end at snakke det ud, en gang for alle. og så ellers lade den ligge..

Anmeld

22. marts 2012

Anonym skriver:

Nej kunne han ikke, fordi så det da jeg loggede på min profil her til morges, og der spurgte jeg hvem hun var. Men han har valgt at slette hende meget hurtigt igen, han siger han slettede hende for min skyld??

og han nægtede nemlig at han snakkede med hende, så sagde til ham at jeg syntes det lød underligt og om han havde nåede imod jeg skrev til hende?, hvorefter han vælger at slette hende dagen efter??

Det synes jeg ærlig talt lyder meget besynderligt. Hvorfor skynder han sig med at slette hende? Og hvorfor for din skyld?Du er jo blot forundret over at der blev løjet omkring det.

Nu kender du din kæreste bedst og ved om der burde være grund til bekymring men i min verden er det en lidt bizar opførsel

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Norman skriver:

Tror det kommer an på hvorfor han har løjet. HVis de egentligt bare var venner men han var bange for at du ville blive sur eller andet - så ville jeg nok fortælle ham at det er ok han har veninder og at han ikke behøver og lyve. Ja og så ville jeg så hurtigt komme videre, medmindre du selvfølgelig har noget imod at han har veninder 

Men hvis han løj for direkte at holde hende hemmelig eller fordi der var lidt mere i det, så vil jeg nok have svært ved at stole på ham det næste stykke tid. Tillid er jo det vigtigste i ens forhold 

Lige præcis Jeg mener klart, der må være en grund til, at han har løjet. Kender du grunden?

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Det synes jeg ærlig talt lyder meget besynderligt. Hvorfor skynder han sig med at slette hende? Og hvorfor for din skyld?Du er jo blot forundret over at der blev løjet omkring det.

Nu kender du din kæreste bedst og ved om der burde være grund til bekymring men i min verden er det en lidt bizar opførsel

Syntes jeg også.. Men aner ikke helt hvad jeg skal gøre, jeg skrev til hende over facebook i en privat besked at han havde løjet osv. kunne se hun var i et forhold med en anden, og hun skrev at hun var lykkelig med ham, så hun vidste ikke hvorfor han gjorde som han gjorde. Men hun lovede mig at skrive til mig hvis de snakkede sammen. Sådan så jeg ved når de har snakket. Hende pigen og jeg, har en fælles veninde så jeg spurgte ind til min veninde om hende den anden piges forhold til sin kæreste, og hun sagde det samme at hun vidste hun var lykkelig med ham, og ikke ville være utro.? Så hvorfor mon han lyver???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.