Anonym skriver:
Hvordan glemmer man det så
?
Han løj om en anden pige, ikke at de havde noget sammen, eller noget men han nægtede simpelthen deres venskab.
min kæreste havde en hel måned hvor han havde 'holdt mig for nar' altså en hel måned der kun havde bestået af løjne..
fx. skulle jeg ringe til han hver morgen (når jeg ikke selv var hjemme) og få ham op kl 6.. fordi han skulle i aktivering.. og når jeg havde ringet gik han i seng igen.. han var ikke afsted en eneste gang hele måneden!
så havde han røget (hvilket er imod vores aftale) og også røget hash 2 gang til 2 forskellige fester.. (hvilket han ved jeg er imod, og det var også en aftale det iokke skulle forekomme)
og så havde han imod en aftale mere, haft veninder hjemme og drikke hele weekenden, så de sov i mit hus.. (vores aftale er der ikke skal være andre kvinde køn i vores hus, når jeg ikke er det, med minus af familie)
og da det hele kom frem var jeg da møg skuffet,sur og indebrændt.. men allermest følte jeg mig udnyttet..
men der var jo ikke andet at gøre end at snakke det ud, en gang for alle. og så ellers lade den ligge..
Anmeld