Børneopsparing før 21

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.561 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Tystys14

Hov lavede vist en fejl...

Jeg har et spørgsmål, jeg er 19 bliver 20 her den 14/7 og dermed er der et år til jeg får min børneopsparing. Jeg står i den uheldige situration at min kæreste har en lejelighed han gerne vil leje ud, er på mekaniker løn og jeg er på su.

Vi har en datter på 1 år, og bor i mine forældres sommerhus, det var meningen vi skulle spare op til vores drømme hus, og sælge hans lejelighed. Vi kan ikke få den solgt uden et mega minus, og defor satser vi på at vi kan leje den ud... desværre vil bankerne ikke låne os da det er for risikabelt at stå med to boliger... (kan de jo godt have ret i), samt vi ikke har nogle penge på hånden lige pt.

Jeg tænker nu, er der en måde man kan få sin børneopsparing udbetalt før tid? så vi har noget på hånden og dermed kan få bankerne til at give os et lån?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Muffin_girl

NV skriver:

B

B ???? 

Anmeld

21. marts 2012

Tystys14

AalborgPigen skriver:

B ???? 

Det var en fejl med min pc  ups... teksten er der nu.

Anmeld

21. marts 2012

Koen.

NV skriver:

Jeg har et spørgsmål, jeg er 19 bliver 20 her den 14/7 og dermed er der et år til jeg får min børneopsparing. Jeg står i den uheldige situration at min kæreste har en lejelighed han gerne vil leje ud, er på mekaniker løn og jeg er på su.

Vi har en datter på 1 år, og bor i mine forældres sommerhus, det var meningen vi skulle spare op til vores drømme hus, og sælge hans lejelighed. Vi kan ikke få den solgt uden et mega minus, og defor satser vi på at vi kan leje den ud... desværre vil bankerne ikke låne os da det er for risikabelt at stå med to boliger... (kan de jo godt have ret i), samt vi ikke har nogle penge på hånden lige pt.

Jeg tænker nu, er der en måde man kan få sin børneopsparing udbetalt før tid? så vi har noget på hånden og dermed kan få bankerne til at give os et lån?

Jeg fik min da jeg var 16, flyttede hjem fra så min mor tog i banken og sagde god for det og så fik jeg den udbetalt

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

NV skriver:

desværre kan den ikke røres overhovedet.. ikke engang dine forældre kan låse den op hvis den er definitivt låst til du er 21..

Det er kun i tilfælde af dødsfald at de må frigive pengene før tid, så der er ikke noget at gøre desværre..

Anmeld

21. marts 2012

Tystys14

tanja. skriver:

Jeg fik min da jeg var 16, flyttede hjem fra så min mor tog i banken og sagde god for det og så fik jeg den udbetalt

Hmm jeg tvivler på de vil gå med til at udbetale min, men tror da jeg vil gøre et forsøg, aftalte du en tid med dem, eller gik du bare ind og talte din sag?

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Så har den ikke været låst.. for normalt kan man ikke røre de penge før de bliver låst op.. så mon ikke dine "bare" har været låst til du var 11 eller 14 år gammel??

det er meget normalt de først bliver udbetalt som 18 årig selvom de ikke er låst helt..

Anmeld

21. marts 2012

lycly

Der er vist ikke noget at gøre. For du har fået renter efter hvor længe den skulle blive stående . Desværre. Men det skader jo ikke at høre banken ad.

Anmeld

21. marts 2012

Koen.

NV skriver:

Hmm jeg tvivler på de vil gå med til at udbetale min, men tror da jeg vil gøre et forsøg, aftalte du en tid med dem, eller gik du bare ind og talte din sag?

Det var min mor der ordnede det hele

Anmeld

21. marts 2012

Koen.

An&Jo skriver:

DDeDetjje

Så har den ikke været låst.. for normalt kan man ikke røre de penge før de bliver låst op.. så mon ikke dine "bare" har været låst til du var 11 eller 14 år gammel??

det er meget normalt de først bliver udbetalt som 18 årig selvom de ikke er låst helt..

Det ved jeg så ikke, min mor sagde bare det var min børneopsparing Så andet ved jeg jeg var 16 og lykkelig for mine 1300 kr Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.