Bruger I noget til barnets hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Tona

heidi30 skriver:

Hej,

Malte (19 mdr.) får altid olie i vandet når han er i bad (ca. hver anden dag) og ellers fedt creme på kinder osv. hvis de er lidt medtaget af vind og vejr.

Idag lagde jeg dog mærke til at han var meget tøj på brystkassen, ved ribbene og smute ham lidt ind med fedtcreme.

Hvad gør I og hvad bruger I?

God aften 

Amanda kommer kun i bad en gang i ugen med mindre hun er blevet beskidt ud over det. Jeg kan godt holde det nede på en gang i ugen ved at vaske hende af hver dag med en våd vaskeklud i stedet. Det gør at hendes hud ikke udtørrer så hun behøver ikke creme. Men jeg smører hendes kinder med Apotekets babysalve, da de ellers vil blive udtørrede af vinden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

heidi30

Mom In The Making skriver:

Np.

Haha.. i starten var det egentlig ikke særlig lækkert. Forestil dig lige at smide en omgang rapsolie i fjæset?! haha men når man vænner sig til det og huden ved at det er olie den får, så er det dejligt.^^ Ens hud bliver helt fantastisk.

Jeg tror nu jeg vil prøve det alligevel 

Anmeld

20. marts 2012

heidi30

MoarHvidovre skriver:

Vi bruger kun fed creme til kinder/hænder når de er vintertørre. Jeg er ikke tilhænger af, at børn skal smøres ind i creme. De kommer også kun i bad to gange om ugen (selvfølgelig mere om sommer) ellers klares resten med en vaskeklud.

Tak for svar 

Anmeld

20. marts 2012

heidi30

Amandas-mor skriver:

Amanda kommer kun i bad en gang i ugen med mindre hun er blevet beskidt ud over det. Jeg kan godt holde det nede på en gang i ugen ved at vaske hende af hver dag med en våd vaskeklud i stedet. Det gør at hendes hud ikke udtørrer så hun behøver ikke creme. Men jeg smører hendes kinder med Apotekets babysalve, da de ellers vil blive udtørrede af vinden

Tak for dit svar 

Anmeld

20. marts 2012

MomInTheMaking

heidi30 skriver:

Jeg tror nu jeg vil prøve det alligevel 

kan i hvert fald anbefales.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.