Hjælp til ang. rejse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

annec skriver:

MangeMange tak for hjælpen, det var dejligt med nogen svar

Var der libero bleer dernede? 

Der kan jeg desværre ikk huske med 100% gangti .
For vi brugte bare deres eget mærke .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

annec

Pernille08 skriver:

Der kan jeg desværre ikk huske med 100% gangti .
For vi brugte bare deres eget mærke .

Var de fine nok?

Anmeld

20. marts 2012

ekebiv

Pernille08 skriver:

Jeg prøver lige igen , com døde self for strøm.igår i det jeg skulle sende den afsted

Nå men vil forsøge at svare på alle spørgsmål man kan få tysk rugbrød der nede , desværre meget dyrt , men til gengæld har de selv mange lækre slags brød selv , det ville jeg personligt købe og give til middag og så selv have pålæg med.

Om aftnen ville jeg servere det sammen som i får , kan han ikke li det ville jeg søger for at have glas md med som han kan få .

Du kan ikk købe glas måd der nede , jeg har i hvertfald ikk kunne opdrive det .
Og badebleer er dobbelt pris af dem her hjemme .
Men tilgengæld købte vil alm bleer der nede . Så lad vær at slæbe det med det vejer meget . Og da han ikk er 2 år jeres dreng skal hans baggage indgå i jeres 20 kg hver især .

Hmm jamen vi rejste om natten og noah klarede det faktisk super flot , han sov det meste af vejen dog var han vågen når vi skulle ud og ind af fly og bus .

Med det fly selskab vi skulle rejse med måtte vi have alt måd og drikke med , ring og snak med jeres selskab . I kan dog komme ud for at i skal smage på det . Så husk at aftal hjemme fra hvem af jer som gør det .

Spøger endelig hvis der er andet

De gange vi har rejst har vi pakket bleerne ned sammen med klapvognen, den bliver tjekket ind for sig selv og indgår ikke i de 20 kg  

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

ekebiv skriver:

De gange vi har rejst har vi pakket bleerne ned sammen med klapvognen, den bliver tjekket ind for sig selv og indgår ikke i de 20 kg  

Ja det kan man jo selvfølgelig gøre .
Jeg tænker bare hvis man har et barn som ikk er multi allergier over for bleer så kan man sagtens bruge det lands bleer i de 14/8 dage man nu er afsted . Jeg gad ikk slæbe bleer med da vores søn kan.bruge alt næsten .

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

annec skriver:

Var de fine nok?

For os fungerede de upåklageligt i de 14 dage vi var væk. Havde jo selvfølgelig bleer med selv måske 20 stk var hvad jeg kunne presse i pusle tasken
Så hvis dit barn ikk er multi alergiker ville jeg bare købe der nede .
Og så vil jeg anbefale at købe sådan en box i lufthavnen til klapvogn eller tage en gammel en med som i ikk er kede af går i stykker . For de kaster rundt med det .

Vi havde selv klapvogn med og hvor er jeg glad for vi valgte det . En barnevogn er alt for varm .
Og så var det en gammel brugt emmaljunga min kæreste havde fået ganske gratis .

Anmeld

21. marts 2012

annec

Pernille08 skriver:

For os fungerede de upåklageligt i de 14 dage vi var væk. Havde jo selvfølgelig bleer med selv måske 20 stk var hvad jeg kunne presse i pusle tasken
Så hvis dit barn ikk er multi alergiker ville jeg bare købe der nede .
Og så vil jeg anbefale at købe sådan en box i lufthavnen til klapvogn eller tage en gammel en med som i ikk er kede af går i stykker . For de kaster rundt med det .

Vi havde selv klapvogn med og hvor er jeg glad for vi valgte det . En barnevogn er alt for varm .
Og så var det en gammel brugt emmaljunga min kæreste havde fået ganske gratis .

Ja okay, mange tak for hjælpen :-)

Anmeld

21. marts 2012

foto på lærred

Har ikke læst alle svar. Men min datter er snart 9 måneder og hun spiser helt alm. mad som resten af familien nu. All incl. har ALT muligt mad. Måske din sp ikke har været på ferien på et resort og tror at det alt sammen er mad som er stærkt osv. Men det er langt fra tilfælde. De laver jo også mad til små børn (1-2 år) så der er alm. pasta, ris, hvidt brød osv. I kan også pakke noget rugbrød ned.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødseldag

Anmeld

22. marts 2012

annec

foto på lærred skriver:

Har ikke læst alle svar. Men min datter er snart 9 måneder og hun spiser helt alm. mad som resten af familien nu. All incl. har ALT muligt mad. Måske din sp ikke har været på ferien på et resort og tror at det alt sammen er mad som er stærkt osv. Men det er langt fra tilfælde. De laver jo også mad til små børn (1-2 år) så der er alm. pasta, ris, hvidt brød osv. I kan også pakke noget rugbrød ned.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødseldag

Ja okay, mange tak for svar :-) 

Men syntes godt nok det er stressende med de sene flyafgange. Hvordan jeg lige skal få ham til at sove i flyveren og i bussen s:

Anmeld

22. marts 2012

serinasmor

hmmm ... køb en rejse elkedel (de er ikke så store) og tag den med til nødstilfælde

men når han er 9½ mdr må han spise præcis det samme som jer ... så det betyder at du reelt nok ikke behøver elkedel, grød og bøvl

Anmeld

22. marts 2012

MorDk

Jeg var i Grækenland sidste sommer med bassen. 

jeg havde lidt pulvergrød med som jeg lavede når han vågnede tidligt om morgenen. Så havde jeg lidt frugtmos på glas.

Ellers fik han sådan set bare det vi andre spiste.

Købte frugt og lidt brød+ pålæg i løbet af dagen. Ingen problemer.

Bleer løb vi tør for så¨købte extra dernede... Dog var de dyre ift. herhjemme... men pyt! De fungerede. 

God tur!!! 

Det er skønt at rejse med Baby <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.