Hjælp til ang. rejse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.602 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

annec

Nu er der bestilt rejse til Tyrkiet i Anlanya, et super lækkert hotel. :-)

Men men men, da det er et all inclusive hotel er der ikke noget køkken. Kun et lille køleskab. Men hvad gøre jeg så med mad til baby? Vi skal være der i 14 dage. Og han er 9½ mdr på det tidspunkt.

Havde tænkt mig at tage min el-kedel med, og så købe noget pulver købe øllebrød, havregrød og andet grød her hjemme og noget glas noget til aftensmad.
Men er normalt ikke stor tilhænger af alt det færdiglavede købe mad, men 14 dage skal det nok lige gå.

Men er der noget der har nogle råd, tages det imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

mortilnoahogmelina

Vi var i tyrkiet da noah var 5 1/2 måned .
Og ja køleskabet er ikk størst , men jeg tænker hvad skal du opbevare til baby i køleskab .
Købe grød og glas behøver ikk køl .
Og så vil jeg anbefale at i selv har vaske kulde eller vådservietter med , for deres er der så meget parfume i . Øv .

Men jeg tænker du skal tage noget rugbrød og leverpostej med til baby , og en masse kiks .

Deres måd er lidt mærkeligt til små børn der nede .
Vi købte selv grød da han spiste mere end beregnet og han elskede det . Spøger endelig hvis du vil vide mere .

Jeg vil luge sige vi havde køkken selv om det var med all inklude .

Anmeld

19. marts 2012

annec

Pernille08 skriver:

Vi var i tyrkiet da noah var 5 1/2 måned .
Og ja køleskabet er ikk størst , men jeg tænker hvad skal du opbevare til baby i køleskab .
Købe grød og glas behøver ikk køl .
Og så vil jeg anbefale at i selv har vaske kulde eller vådservietter med , for deres er der så meget parfume i . Øv .

Men jeg tænker du skal tage noget rugbrød og leverpostej med til baby , og en masse kiks .

Deres måd er lidt mærkeligt til små børn der nede .
Vi købte selv grød da han spiste mere end beregnet og han elskede det . Spøger endelig hvis du vil vide mere .

Jeg vil luge sige vi havde køkken selv om det var med all inklude .

Tak for svar

Åh har ellers ledt overalt efter et med køkken i. Men fandt et og det var ekstrem dyr.

Men hvad lavede i at spise til jeres? Sebastian får kun flaske om morgen og en nat flaske. Så er bare SÅ meget i tvivl om hvad han skal spise dernede? Han plejer jo at spise rugbrød og kartofler med grønsager og kød om aftenen?
Og rugbrød kan jo kun holde sig et par dage?

Har de rugbrød i tyrkiet?
Og den dag vi skal rejse er kl 17.00 og der plejer han jo at spise aftensmad? Hvad gøre man så? Og vi er jo først i tyrkiet kl 21.00 og så med bus. så hvad så med hans søvn?

Undskyld de mange spørgsmål

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

annec skriver:

Nu er der bestilt rejse til Tyrkiet i Anlanya, et super lækkert hotel. :-)

Men men men, da det er et all inclusive hotel er der ikke noget køkken. Kun et lille køleskab. Men hvad gøre jeg så med mad til baby? Vi skal være der i 14 dage. Og han er 9½ mdr på det tidspunkt.

Havde tænkt mig at tage min el-kedel med, og så købe noget pulver købe øllebrød, havregrød og andet grød her hjemme og noget glas noget til aftensmad.
Men er normalt ikke stor tilhænger af alt det færdiglavede købe mad, men 14 dage skal det nok lige gå.

Men er der noget der har nogle råd, tages det imod med kyshånd

Kan faktisk slet ikke se problemet her Laura var 9 mdr. da jeg var på all inclusive ferie med hende og jeg havde medbragt havregryn - that's all. Hun spiste havregrød/havregryn til morgenmad, frugt og brød til formiddag, kartofler, brød og pålæg til frokost, brød og frugt til eftermiddag og så endelig kartofler og grøntsager til aften

Nu har jeg været på 3 all inclusive ferier og ALLE steder har der i restauranten stået en mikroovn, så man kunne varme mælk, lave havregrød osv.

De to af stederne jeg har været, var der endda gryn hver morgen

Hvorfor gør det sværere end det er?

Anmeld

19. marts 2012

annec

Baagøe skriver:

Kan faktisk slet ikke se problemet her Laura var 9 mdr. da jeg var på all inclusive ferie med hende og jeg havde medbragt havregryn - that's all. Hun spiste havregrød/havregryn til morgenmad, frugt og brød til formiddag, kartofler, brød og pålæg til frokost, brød og frugt til eftermiddag og så endelig kartofler og grøntsager til aften

Nu har jeg været på 3 all inclusive ferier og ALLE steder har der i restauranten stået en mikroovn, så man kunne varme mælk, lave havregrød osv.

Er bare total nervøs over at der er noget jeg mangler.

Men hvordan fik du lavet kartofler og grønsager? Og fik hun ikke kød?

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

annec skriver:

Tak for svar

Åh har ellers ledt overalt efter et med køkken i. Men fandt et og det var ekstrem dyr.

Men hvad lavede i at spise til jeres? Sebastian får kun flaske om morgen og en nat flaske. Så er bare SÅ meget i tvivl om hvad han skal spise dernede? Han plejer jo at spise rugbrød og kartofler med grønsager og kød om aftenen?
Og rugbrød kan jo kun holde sig et par dage?

Har de rugbrød i tyrkiet?
Og den dag vi skal rejse er kl 17.00 og der plejer han jo at spise aftensmad? Hvad gøre man så? Og vi er jo først i tyrkiet kl 21.00 og så med bus. så hvad så med hans søvn?

Undskyld de mange spørgsmål

Udfas aftensmaden løbende, så når I skal rejse er vant til at spise omkring 17.30-18. Så tager du lidt sammenklappere med pålæg med til ham og evt. lidt agurk som han kan få i flyet

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

annec skriver:

Er bare total nervøs over at der er noget jeg mangler.

Men hvordan fik du lavet kartofler og grønsager? Og fik hun ikke kød?

Helt ærligt, så synes jeg faktisk du overeagerer  På vores hoteller har de haft kartofler i forskellige udgaver(mos, skiver, alm.), grøntsager og forskelligt udvalg af kød hver dag. Laura spiste ofte mos eller bare almindelige og så fik hun grøntsager til. Der var spagheti kødsovs hver dag, så det fik hun også nogle gange

Anmeld

19. marts 2012

annec

Baagøe skriver:

Udfas aftensmaden løbende, så når I skal rejse er vant til at spise omkring 17.30-18. Så tager du lidt sammenklappere med pålæg med til ham og evt. lidt agurk som han kan få i flyet

Ja okay Ved bare overhovedet heller ikke hvad han spiser om 2 mdr. Syntes altså det er lidt svært hehe

Anmeld

19. marts 2012

annec

Baagøe skriver:

Helt ærligt, så synes jeg faktisk du overeagerer  På vores hoteller har de haft kartofler i forskellige udgaver(mos, skiver, alm.), grøntsager og forskelligt udvalg af kød hver dag. Laura spiste ofte mos eller bare almindelige og så fik hun grøntsager til. Der var spagheti kødsovs hver dag, så det fik hun også nogle gange

Hvis du syntes jeg overreagere, hvorfor svare du så?

Min SP sagde bare at han ikke må få det mad de servere fordi de krydre maden meget.

Anmeld

19. marts 2012

De3Guldklumper

Baagøe skriver:

Helt enig her - kan heller ikke se problemet  

Jeg går ud fra når det er et All incl hotel i skal på at der så serveres mad til både jer og jeres barn - så det er vel bare at tage pasta, ris, kartofler ect i buffeten. 

Vi var afsted da vores den ældste var 7 mdr og jeg havde kun mme erstatning med som hun fik kold på flaske og så en pakke havregryn og en rejse el kedel til at skolde flasker på værelset. Det fjorde vi bare på badeværelset. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.