annec skriver:
Tak for svar 
Åh har ellers ledt overalt efter et med køkken i. Men fandt et og det var ekstrem dyr.
Men hvad lavede i at spise til jeres? Sebastian får kun flaske om morgen og en nat flaske. Så er bare SÅ meget i tvivl om hvad han skal spise dernede? Han plejer jo at spise rugbrød og kartofler med grønsager og kød om aftenen?
Og rugbrød kan jo kun holde sig et par dage?
Har de rugbrød i tyrkiet?
Og den dag vi skal rejse er kl 17.00 og der plejer han jo at spise aftensmad? Hvad gøre man så? Og vi er jo først i tyrkiet kl 21.00 og så med bus. så hvad så med hans søvn?
Undskyld de mange spørgsmål 
Jeg prøver lige igen , com døde self for strøm.igår i det jeg skulle sende den afsted

Nå men vil forsøge at svare på alle spørgsmål man kan få tysk rugbrød der nede , desværre meget dyrt , men til gengæld har de selv mange lækre slags brød selv , det ville jeg personligt købe og give til middag og så selv have pålæg med.
Om aftnen ville jeg servere det sammen som i får , kan han ikke li det ville jeg søger for at have glas md med som han kan få .
Du kan ikk købe glas måd der nede , jeg har i hvertfald ikk kunne opdrive det .
Og badebleer er dobbelt pris af dem her hjemme .
Men tilgengæld købte vil alm bleer der nede . Så lad vær at slæbe det med det vejer meget . Og da han ikk er 2 år jeres dreng skal hans baggage indgå i jeres 20 kg hver især .
Hmm jamen vi rejste om natten og noah klarede det faktisk super flot , han sov det meste af vejen dog var han vågen når vi skulle ud og ind af fly og bus .
Med det fly selskab vi skulle rejse med måtte vi have alt måd og drikke med , ring og snak med jeres selskab . I kan dog komme ud for at i skal smage på det . Så husk at aftal hjemme fra hvem af jer som gør det .
Spøger endelig hvis der er andet
Anmeld