"Velkommen til verden"-fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Ihh det bliver så godt, glæder mig til en update fra dig. 1. April, nu er det vel ikke en aprilsnar vel? 

Der var faktisk 3 af de inviterede der ringede og sagde "vi vil gerne komme, men hvis det er en Aprilsnar, så bliver jeg FANDME sur." (mange kommer helt fra Sjælland, så det ville være PÆÆÆÆNT nedtur for dem, hvis de kom herover for ingenting.)

Men NEJ, det er det bestemt ikke.. Vi synes bare det var en fed dato + at d. 3 er Penny præcis 6 mdr. så det passede sådan meget pænt det hele,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

MomInTheMaking

Gigl skriver:

Haha, netop ;D Og så skrue godt op for "circle of life"! 

haha.. det ville være så awesome.

Anmeld

19. marts 2012

Ciss

Ikke hippie-agtigt i min bog...

I kan jo også udvide med musikalsk indslag om I f eks kender en, som kan spille. Det kan jo være med til at sætte en stemning lidt efter, hvad musik man vælger. (Pennylane..? Undskyld kunne ikke dy mig...)

Forresten: Synes det er en utrolig fin ide med mynten!

Anmeld

19. marts 2012

DitteFisk

Mom In The Making skriver:

haha.. det ville være så awesome.

Men jeg kan også godt se det fra lille Pennys vinkel - knap så sjovt måske  

Kram.

Anmeld

19. marts 2012

Janni.

Der var faktisk 3 af de inviterede der ringede og sagde "vi vil gerne komme, men hvis det er en Aprilsnar, så bliver jeg FANDME sur." (mange kommer helt fra Sjælland, så det ville være PÆÆÆÆNT nedtur for dem, hvis de kom herover for ingenting.)

Men NEJ, det er det bestemt ikke.. Vi synes bare det var en fed dato + at d. 3 er Penny præcis 6 mdr. så det passede sådan meget pænt det hele,

Kan da godt forstå deres "bekymring" lol 

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

Gigl skriver:

Men jeg kan også godt se det fra lille Pennys vinkel - knap så sjovt måske  

Kram.

jah både og.. haha.. kan også være hun vil synes det er MEGA fedt. Nogengange er det er FEST at være med ude og handle, andre gange vil man altså bare helst undvære, så mon ikke samme regler gælder her og jeg tror ikke jeg tør tage chancen.

MEN du har faktisk inspireret mig. for vi skal da ha' MUSIK!!!!! Altså under ceremonien.. bare sådan noget meget stille, lulle musik i baggrunden. :O Har en masse musiker venner som sagtens kunne lire noget af imens.

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Kan da godt forstå deres "bekymring" lol 

haha, ja, jeg havde så slet ikke tænkt over det.. xD HÅBER bare ikke at det bliver en dag, hvor alle til festen bliver ved med at prøve og bilde hinaden en masse gejl ind.xD hehe

Anmeld

19. marts 2012

DitteFisk

jah både og.. haha.. kan også være hun vil synes det er MEGA fedt. Nogengange er det er FEST at være med ude og handle, andre gange vil man altså bare helst undvære, så mon ikke samme regler gælder her og jeg tror ikke jeg tør tage chancen.

MEN du har faktisk inspireret mig. for vi skal da ha' MUSIK!!!!! Altså under ceremonien.. bare sådan noget meget stille, lulle musik i baggrunden. :O Har en masse musiker venner som sagtens kunne lire noget af imens.

Haha, hvor sjovt! det kunne være lidt spøg ;D - håber at hun trods alt synes det er sjovt lige netop dér så

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

Ciss skriver:

Ikke hippie-agtigt i min bog...

I kan jo også udvide med musikalsk indslag om I f eks kender en, som kan spille. Det kan jo være med til at sætte en stemning lidt efter, hvad musik man vælger. (Pennylane..? Undskyld kunne ikke dy mig...)

Forresten: Synes det er en utrolig fin ide med mynten!

Jeg har faktisk LIGE skrevet det til en af de andre der skrev hertil, hun fik mig nemlig til at tænke på musik og vi har en MASSE musiker venner, så det ville bestemt være muligt. hehe.. Så SUPER ide Det ville være SÅ fedt.

haha..  det ville ikke være helt dumt, som min kæreste siger #ja, det ville da være utimativt flippet at tage en Beatles sang med.#

Tak, den ide er vi også rigtig glade for, vi gik længe og vidste ikke hvad der skulle være "vores" gave til hende, men det skulle jo være noget specielt som hun altid kunne have.

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

Gigl skriver:

Haha, hvor sjovt! det kunne være lidt spøg ;D - håber at hun trods alt synes det er sjovt lige netop dér så

ja, jeg ved heller ikke helt hvordan vi skal greje den, for gæsterne er inviteret til kl. 13 og der plejer hun altså at tage en 3 timers skraber.xD haha.. så det bliver altså lidt spændene om det bliver en ceremoni med et sovende barn eller i værste fald uden.xD haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.