"Velkommen til verden"-fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

crille

Syntes bestemt ikke at det må opfattes som skældsord hvis i er "hippie-agtige". Jeg syntes som så mange andre at det lyder topfedt og virkelig kreativt. Det er da præcis sådanne tiltag og indslag der rammer lige hvor det betyder allermest. 

RIGTIG god fornøjelse og thumps up for at i er så gode til at finde jeres egen vej. 

Bliver sgu helt glad for at høre om jeres fortælling. Håber at jeres familie og venner vil overraske jer positivt og gøre jeres indslag til den bedste oplevelse for jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Vil ønske jeg kunne være en flue på væggen. Hvornår skal festen være?

Regner med en update når den er afholdt. 

haha, ja der vil nok være nogen gode ansigts udtryk at suge til sig, som flue på den væg. haha..

Vi skal holde det d. 1 April, de har simpelthen den fedeste spejderhytte her hvor vi bor, den er ret ny, ligner lidt sådan en norsk bjælkehytte og så ligger den i det flotteste natur område. Jeg HÅBer sådan solen skinner,  for så bliver gæsterne noget duperede over stedet tror jeg. hehe.

Ja, jeg satser på at tage nogen fine billeder og lægge dem ind.^^

Jeg har gang i noget tema med pastelfarver (det er jo så moderne for tiden. og jeg er ikke så meget til ren lyserød) fugle og blomster. så er ret spændt på det + at jeg selv skal bage kagen. UFF.. det bliver SÅ spændene. hehe

Anmeld

19. marts 2012

DitteFisk

Synes det lyder kreativt og sjovt .. min ide var lige umiddelbart en rigtig løvernes konge-præsentation, ala "naaaaaaaaaaaaaaaaa twewnyaaaaa!" ... men så igen.. det prøvede Micheal Jackson, og det blev ikke så populært.

Nope, ingen ideer ellers. Håber i får en god fest

Anmeld

19. marts 2012

Janni.

Mom In The Making skriver:

haha, ja der vil nok være nogen gode ansigts udtryk at suge til sig, som flue på den væg. haha..

Vi skal holde det d. 1 April, de har simpelthen den fedeste spejderhytte her hvor vi bor, den er ret ny, ligner lidt sådan en norsk bjælkehytte og så ligger den i det flotteste natur område. Jeg HÅBer sådan solen skinner,  for så bliver gæsterne noget duperede over stedet tror jeg. hehe.

Ja, jeg satser på at tage nogen fine billeder og lægge dem ind.^^

Jeg har gang i noget tema med pastelfarver (det er jo så moderne for tiden. og jeg er ikke så meget til ren lyserød) fugle og blomster. så er ret spændt på det + at jeg selv skal bage kagen. UFF.. det bliver SÅ spændene. hehe

Ihh det bliver så godt, glæder mig til en update fra dig. 1. April, nu er det vel ikke en aprilsnar vel? 

Anmeld

19. marts 2012

Tvillingemor80

Gigl skriver:

Synes det lyder kreativt og sjovt .. min ide var lige umiddelbart en rigtig løvernes konge-præsentation, ala "naaaaaaaaaaaaaaaaa twewnyaaaaa!" ... men så igen.. det prøvede Micheal Jackson, og det blev ikke så populært.

hehehe god stil

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

Billemyre skriver:

SUPER fed idé!

Det med 'tidskapslen' så jeg til en konfirmation her sidste år - Konfirmanden fik overrakt en skotøjsæske som så indeholdt en masse breve fra gæsterne til hendes dåb dengang. Folk blev så rørte, specielt fordi alle dem der var med til konfirmationen også præcis var dem der var med til dåben 

Det er helt sikkert sådan en type fest, jeg også gerne engang vil kunne holde 

Nyd den! 

Tak. Ja, det er jo sådan noget jeg ville ønske nogen havde tænkt på at gøre for mig. Kunne være sjovt at have.

Jeg ved jo også at sansynligheden for at alle hendes Oldeforældre (Dem har hun 5 af.) jo måske ikke er der til den tid og så synes jeg det er virkelig smukt at de på den måde stadig kan være med til hendes fest når hun er de der 13-14 år.

Jeg glæder mig SÅ meget!

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

He He ja i er da vist nogle være hippier! Syntes det lyder rigtig hyggeligt!! Vh stine

haha.. jah, det synes familien i hvert fald. for os er det bare den eneste rigtige måde at gøre det på og jeg håber det bliver rigtig hyggeligt^^ men kunne ikke forestille mig andet,

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

crille skriver:

Syntes bestemt ikke at det må opfattes som skældsord hvis i er "hippie-agtige". Jeg syntes som så mange andre at det lyder topfedt og virkelig kreativt. Det er da præcis sådanne tiltag og indslag der rammer lige hvor det betyder allermest. 

RIGTIG god fornøjelse og thumps up for at i er så gode til at finde jeres egen vej. 

Bliver sgu helt glad for at høre om jeres fortælling. Håber at jeres familie og venner vil overraske jer positivt og gøre jeres indslag til den bedste oplevelse for jer alle.

Jeg tror nu heller ikke de mener det så slemt. mere på en lidt "hovedrystende, hvad finder de nu på"-måde. haha

Mange tak for de utrolig søde ord. Jeg håber og tror på at de alle vil nyde dagen lige så meget som vi vil.^^

Anmeld

19. marts 2012

MomInTheMaking

Gigl skriver:

HAHAHAHAHAHAHAAH!!! DET kunne fandme være sjovt. (dog også lidt synd, nu hvor hun er så gammel og opmærksom.xD) Men for fanden hvor ville det være sjovt.

mange tak for et godt grin.;D

Anmeld

19. marts 2012

DitteFisk

Mom In The Making skriver:

HAHAHAHAHAHAHAAH!!! DET kunne fandme være sjovt. (dog også lidt synd, nu hvor hun er så gammel og opmærksom.xD) Men for fanden hvor ville det være sjovt.

mange tak for et godt grin.;D

Haha, netop ;D Og så skrue godt op for "circle of life"! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.