Det går altså ALT for hurtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Mettefpigen

rikkeregnbue skriver:

Here we go again... Et tude indlæg over hvor stor min pige allerede er! (Naturligvis stadig lille, men større )

Ida var jo "kun" 50 cm ved fødslen, så hun har jo kunnet passe strl. 50 og 56 rigtig længe. Men nu er vi ved at være der... Hun er begyndt at kunne være i strl 62!

Min lille pige bliver større.. Åh nej altså. Det postive ved det er jo så, at jeg kan gå ud og begynde at shoppe strl. 68 ind

Hihihi. Hun er jo 7 uger gammel nu!

Jeg elsker hende højere end noget andet på denne jord. Og hvor er det vildt at tænke på, at man kan føle så meget for så lille en person.

Et billede fra da hun er et par dage gammel, og et billede fra hun er næsten 7 uger gammel.

Ved hvad du mener  Lukas var 49 ved fødslen  og 3280 g og brugte str 56.. Nu er han 6 måneder 69 og 8,24 kg og bruger str 68  ... Tiden går stærkt.. Nu sidder han og leger, begynder at få tænder, aber efter (så rækker meget tunge ) spiser grød og mos!... Åhh den lille dreng er stor, men det er skønt for han lærer nye ting hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Troldemommi

kender sagtens den følelse du beskriver

Det er dejligt at de vokser og udvikler sig, men det er også lidt trist at det går så hurtigt, hvorfor har de så travlt, de måtte godt være vores bitte små babyer i lidt længere tid :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.