Det går altså ALT for hurtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Nårh.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Kløver

rikkeregnbue skriver:

Hold da op  Ida må meget gerne sætte tempoet lidt ned

Anmeld

16. marts 2012

LouiseRH

Hun er bare en lækkerbisken

Anmeld

16. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Hun er bare en lækkerbisken

Det er nemlig lige det hun er

Anmeld

16. marts 2012

Clisolka

Here we go again... Et tude indlæg over hvor stor min pige allerede er! (Naturligvis stadig lille, men større )

Ida var jo "kun" 50 cm ved fødslen, så hun har jo kunnet passe strl. 50 og 56 rigtig længe. Men nu er vi ved at være der... Hun er begyndt at kunne være i strl 62!

Min lille pige bliver større.. Åh nej altså. Det postive ved det er jo så, at jeg kan gå ud og begynde at shoppe strl. 68 ind

Hihihi. Hun er jo 7 uger gammel nu!

Jeg elsker hende højere end noget andet på denne jord. Og hvor er det vildt at tænke på, at man kan føle så meget for så lille en person.

Et billede fra da hun er et par dage gammel, og et billede fra hun er næsten 7 uger gammel.

Aaaaaarhhh hvor er hun dejlig 

Bare vent, tiden går utrolig hurtig efter du er blevet mor - nu er Isabella snart 17 mrd og i str. 86, syntes lige jeg er kommet hjem med hende 

Anmeld

16. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Aaaaaarhhh hvor er hun dejlig 

Bare vent, tiden går utrolig hurtig efter du er blevet mor - nu er Isabella snart 17 mrd og i str. 86, syntes lige jeg er kommet hjem med hende 

Tiden må ikke gå hurtigere  Stop tiden for pokker!!

Anmeld

16. marts 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Tiden må ikke gå hurtigere  Stop tiden for pokker!!

Ja, jeg kunne godt bruge en pauseknap - bare en gang imellem 

Anmeld

16. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg kunne godt bruge en pauseknap - bare en gang imellem 

Det kunne være rart

Anmeld

16. marts 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Det kunne være rart

Jeg kunne godt bruge den lige pt - hun bliver alt alt for hurtig stor 

Anmeld

16. marts 2012

MomInTheMaking

rikkeregnbue skriver:

Here we go again... Et tude indlæg over hvor stor min pige allerede er! (Naturligvis stadig lille, men større )

Ida var jo "kun" 50 cm ved fødslen, så hun har jo kunnet passe strl. 50 og 56 rigtig længe. Men nu er vi ved at være der... Hun er begyndt at kunne være i strl 62!

Min lille pige bliver større.. Åh nej altså. Det postive ved det er jo så, at jeg kan gå ud og begynde at shoppe strl. 68 ind

Hihihi. Hun er jo 7 uger gammel nu!

Jeg elsker hende højere end noget andet på denne jord. Og hvor er det vildt at tænke på, at man kan føle så meget for så lille en person.

Et billede fra da hun er et par dage gammel, og et billede fra hun er næsten 7 uger gammel.

IHh hvor er hun altså bare sød.

Kender godt følelsen, min datter er en meget stor pige.. hun er 5½ mdr. og bruger str. 80 i tøj. (vejer 10 kg. og måler 75 cm.) og nogengange tager jeg mig selv i at kigge på hende og tænke "HVAD skete der..?!" haha.. MEN.. det dejlige er jo at de ikke bliver mindre dejlige bare fordi de bliver større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.