Det går altså ALT for hurtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Here we go again... Et tude indlæg over hvor stor min pige allerede er! (Naturligvis stadig lille, men større )

Ida var jo "kun" 50 cm ved fødslen, så hun har jo kunnet passe strl. 50 og 56 rigtig længe. Men nu er vi ved at være der... Hun er begyndt at kunne være i strl 62!

Min lille pige bliver større.. Åh nej altså. Det postive ved det er jo så, at jeg kan gå ud og begynde at shoppe strl. 68 ind

Hihihi. Hun er jo 7 uger gammel nu!

Jeg elsker hende højere end noget andet på denne jord. Og hvor er det vildt at tænke på, at man kan føle så meget for så lille en person.

Et billede fra da hun er et par dage gammel, og et billede fra hun er næsten 7 uger gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

livhemdrup

Hvor er hun bare lækker. 

Kender godt det der med at man syns de vokser for hurtigt. Men hver alder sin charme husk det. 

Anmeld

15. marts 2012

Janni.

Suk, ja det går alt for stærkt. Men hun er nu stadig en dejlig charmetrold.

Hilsen Janni - hvis søn blev 1 år i tirsdags, fatter det slet ikke..

Anmeld

15. marts 2012

Kløver

kan sagtens følge dig. Daniel var 46 cm da han blev født, og brugte og str 50 og 56 meget længe, og nu er han 13 mdr og skal være storebror om lidt og bruger str 86 i tøj

De vokser dælme hurtigt de små, hvilket jo et sted er godt nok, men tiden går da bare aaaaalt for stærkt, man kan jo slet ikke følge med

Hvor er hun da bare så skøn og sikke nogle dejlige æblekinder hun har

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

livhemdrup skriver:

Hvor er hun bare lækker. 

Kender godt det der med at man syns de vokser for hurtigt. Men hver alder sin charme husk det. 

Jep, glæder mig nu også til hun bliver ældre. Når hun kravler, begynder og gå, snakker osv. osv!

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Suk, ja det går alt for stærkt. Men hun er nu stadig en dejlig charmetrold.

Hilsen Janni - hvis søn blev 1 år i tirsdags, fatter det slet ikke..

Åh gud... 1 år!  Hvor må det være vildt, men alligevel dejligt!

Hun er en rigtig lille charmetrold. Nye mennesker stikker hun lige et stort lækkert smil så de smelter indeni

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja84 skriver:

kan sagtens følge dig. Daniel var 46 cm da han blev født, og brugte og str 50 og 56 meget længe, og nu er han 13 mdr og skal være storebror om lidt og bruger str 86 i tøj

De vokser dælme hurtigt de små, hvilket jo et sted er godt nok, men tiden går da bare aaaaalt for stærkt, man kan jo slet ikke følge med

Hvor er hun da bare så skøn og sikke nogle dejlige æblekinder hun har

86

Tænk at de bliver så store SÅ hurtigt.. Jeg kan slet ikke forstå det  Ida voksede 6 cm på lige knap 5 uger... Hvor lang mon ikke hun er nu så

Anmeld

15. marts 2012

Kløver

rikkeregnbue skriver:

86

Tænk at de bliver så store SÅ hurtigt.. Jeg kan slet ikke forstå det  Ida voksede 6 cm på lige knap 5 uger... Hvor lang mon ikke hun er nu så

nogle vokser jo også hurtigere end andre, daniel er det første leveår vokset 33 cm og taget 10 kg på men han blev også født for tidligt, så er en af grundende til det kan virke voldsommere

Anmeld

15. marts 2012

Mira0911

Nårh.... 

Anmeld

16. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja84 skriver:

nogle vokser jo også hurtigere end andre, daniel er det første leveår vokset 33 cm og taget 10 kg på men han blev også født for tidligt, så er en af grundende til det kan virke voldsommere

Hold da op  Ida må meget gerne sætte tempoet lidt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.