Er blevet "forelsket" i en anden.. men er i forhold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Mtang

Monski skriver:

som du selv skriver så er det nok mest fordi du savne bekræftigelse og den der nyforelsket følelse ..
Jeg ville nok prøve at lade det ligge i et godt stykke tid, for hurtige følelser forsvinder tit også hurtigt igen.

Han kan jo også være helt anderledes i virkeligheden end han er over wordfeud. - jeg ville i hvert fald klart prøve at lade det ligge og så afvente og se hvordan følelserne er, og så må man jo tage den derfra. 

Det ville bare være så smader ærgerlig hvis man tog et beslutning for hurtigt at finde ud af at det slet ikke var det man havde regnet med og så har man skuffet de mennesker man virkelig elsker og holder af.

føler virkelig med dig, det er ikke sjovt at have det sådan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Albatrods.

Jamen, jeg tænker - at hvis du har behov for at have drengevenner på den måde "keder" du dig måske en del i dit eget forhold ? 

Jeg kan sagtens sætte mig i din situation, jeg har selv været der, men det har været med min x som vitterligt kedede mig, derfor søgte jeg ud og fik det på samme måde som du beskriver, jeg tror at når du kan få følelsen og lysten nu, kan du få den igen senere hen. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.