Ik for noget men hvor fra kan du vide at ham du skriver med er ærlig?? Inden jeg mødte min kæreste var jeg meget på nettet i forbindelse med dates osv. Fandt hurtigt ud af, at fyre ( selvf. Ikke generaliserende) men oftest kan skrive det du vil høre og udgive sig for at være ærlige. Hvis du forstår hvad jeg mener
. Synes bare du skal have i baghovedet, at han måske ikke er så ærlig som du tror. Bare så du ikke bliver skuffet, hvis du skulle vælge at satse på ham.
En anden ting er, hvis dine hverdag er kedelig. Hvad får dig så til at tro at en hverdag med en ny fyr bliver spændende? Hvis du ikke kan ændre din kedelige hverdag nu, hvad får dig så til at tro du kan ændre den med en ny fyr. Der vil hverdagen også gå hen og blive " almindelig". Så min pointe er, at hvis din hverdag er kedelig nu, er du den eneste som kan ændre på det. Arrangere en romantisk aften med din forlovede. Hvis du savner krillet i maven, må du også arbejde for at det kommer igen. Men tag på en romantisk aftentur, på restaurant, i bio, i Skoven, stranden what ever..men gør noget sammen for at du/i får et mere interessant samliv.
Hvis du elsker din kæreste, synes jeg du skal give jeres forhold en chance. Mn hvis du kan mærke helt dybt inde at jeres forhold ikke er det rigtige, at gnisten ikke kommer, at du har forsøgt osv. Så er det nok bedre at lukke det forhold og så måske prøve den anden. Men altså spil ikke på to heste, så taber du dem begge. Håber du finder ud af det. 
Anmeld