Er blevet "forelsket" i en anden.. men er i forhold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.667 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

Ej nej nej nej..
Jeg er over word feud begyndt at skrive sammen med en..
Var egentlig mest ment som venskabeligt og fordi jeg havde brug for en at snakke med som ikke kender mig/os/familie/ venner osv..
Men det viser sig så bare at han er SKIDE sød, ærlig og oprigtig og ja alt hvad jeg ønsker.. Er allerede begyndt at skrive med ham om ting der bare ikke er ok.. men er helt skudt i ham..
MEN har forlovet og lille barn.. hus, bil osv.. jeg har det rigtig godt med min nuværende kæreste bortset fra lidt ting.. men altså savner bekræftelsen, nyforelskelsen og det ukendte..
Har lige skrevet lang mail til ham idag om at det må stoppe og venter bare svar..
Men gjorde jeg også igår hvor han forstod og respekterede.. men jeg begyndte alligevel at skrive med ham idag  tænkte på ham hele dagen
Hvordan skal jeg glemme det?? Arbejde med de ting der er i mit eget forhold og holde på den familie jeg har skabt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Monski

som du selv skriver så er det nok mest fordi du savne bekræftigelse og den der nyforelsket følelse ..
Jeg ville nok prøve at lade det ligge i et godt stykke tid, for hurtige følelser forsvinder tit også hurtigt igen.

Han kan jo også være helt anderledes i virkeligheden end han er over wordfeud. - jeg ville i hvert fald klart prøve at lade det ligge og så afvente og se hvordan følelserne er, og så må man jo tage den derfra. 

Det ville bare være så smader ærgerlig hvis man tog et beslutning for hurtigt at finde ud af at det slet ikke var det man havde regnet med og så har man skuffet de mennesker man virkelig elsker og holder af.

føler virkelig med dig, det er ikke sjovt at have det sådan 

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Monski skriver:

som du selv skriver så er det nok mest fordi du savne bekræftigelse og den der nyforelsket følelse ..
Jeg ville nok prøve at lade det ligge i et godt stykke tid, for hurtige følelser forsvinder tit også hurtigt igen.

Han kan jo også være helt anderledes i virkeligheden end han er over wordfeud. - jeg ville i hvert fald klart prøve at lade det ligge og så afvente og se hvordan følelserne er, og så må man jo tage den derfra. 

Det ville bare være så smader ærgerlig hvis man tog et beslutning for hurtigt at finde ud af at det slet ikke var det man havde regnet med og så har man skuffet de mennesker man virkelig elsker og holder af.

føler virkelig med dig, det er ikke sjovt at have det sådan 

Ja lige præcis og ved det er SÅÅÅ forkert det her.. Jeg må prøve at vende mine tanker og prøve arbejde på de ting som er dårligt her!!
Men altså gud hvor er det bare irrirerende.. hvad har jeg dog gjort
Og har added ham i MSN og skrevet mail  Jeg er så dum!!!
Tusind tak for dit svar!!

Anmeld

15. marts 2012

TeamRocket

Nyd det dog. Vi lever kun een gang, og så længe du ikke går over grænsen og laver noget du ikke skal, så kan i jo fint snakke sammen, flirte og være gode venner. Nogle gange kan man godt ha et crush på en anden selv om man er i et forhold med en dejlig gut man elsker.

Jeg har selv prøvet det og det var jo lidt sjovt, for der var jo ingen chance i verden for at jeg nogensinde ville forlade min mand for nogle, men alligevel sprang mit hjerte et slag over når der kom en besked fra ham her, og jeg tænkte konstant på havd han mon laver osv. Men det gik over, det bliver jo hverdag- og forelskelser holder ikke evigt- bortset fra den i min mand, for han er sku en herlig een, der acceptere at jeg er så fjollet at 'crushe på' en jeg aldrig har mødt

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Nyd det dog. Vi lever kun een gang, og så længe du ikke går over grænsen og laver noget du ikke skal, så kan i jo fint snakke sammen, flirte og være gode venner. Nogle gange kan man godt ha et crush på en anden selv om man er i et forhold med en dejlig gut man elsker.

Jeg har selv prøvet det og det var jo lidt sjovt, for der var jo ingen chance i verden for at jeg nogensinde ville forlade min mand for nogle, men alligevel sprang mit hjerte et slag over når der kom en besked fra ham her, og jeg tænkte konstant på havd han mon laver osv. Men det gik over, det bliver jo hverdag- og forelskelser holder ikke evigt- bortset fra den i min mand, for han er sku en herlig een, der acceptere at jeg er så fjollet at 'crushe på' en jeg aldrig har mødt

Jamen synes bare selv jeg er gået vildt over grænsen for hvad er ok.. ville selv blive vildt ked hvis han gjorde det mod mig.. det er forkert at sidde der og flirte med en anden synes jeg!!
Og egentlig føler jeg også jeg har været utro fordi mine tanker har gået på ham, hvad han laver osv osv.. ej hader seriøst mig selv for det her.. elsker jo min forlovede, vores liv og barn.. men savner sku bare lidt nyt og den hverdag er bare så kedelig!! Og ham her var bare så sød, kærlig, ærlig og varm og kunne man snakke med om en masse.. min kæreste er så lukket.. men elsker ham jo alligevel.. århhhhh...

Anmeld

15. marts 2012

Princesspigen

måske du sku prøve om du ku genvinde forelskelsen med kæresten, fx lave en mega romantisk date for jer, tage ud få den lille passet, weekend ophold væk fra det hele med eller uden den lille (så ik lig hvor gammel den lille er) gøre dig lækker go fræk for ham, forføre ham..

det er ummidlbart mit råd, virker det ikke, så skal du følge dit hjerte!

held og lykke

Anmeld

15. marts 2012

Darling<3

TeamRocket skriver:

Du giver mig ondt i maven!!

Det er ikke iorden at skrive med en anden fyr når man er i et forhold - slet ikke flirtende!! Monogami længe leve<3

Anmeld

15. marts 2012

Gaia

Ik for noget men hvor fra kan du vide at ham du skriver med er ærlig?? Inden jeg mødte min kæreste var jeg meget på nettet i forbindelse med dates osv. Fandt hurtigt ud af, at fyre ( selvf. Ikke generaliserende) men oftest kan skrive det du vil høre og udgive sig for at være ærlige. Hvis du forstår hvad jeg mener. Synes bare du skal have i baghovedet, at han måske ikke er så ærlig som du tror. Bare så du ikke bliver skuffet, hvis du skulle vælge at satse på ham. 

En anden ting er, hvis dine hverdag er kedelig. Hvad får dig så til at tro at en hverdag med en ny fyr bliver spændende? Hvis du ikke kan ændre din kedelige hverdag nu, hvad får dig så til at tro du kan ændre den med en ny fyr. Der vil hverdagen også gå hen og blive " almindelig". Så min pointe er, at hvis din hverdag er kedelig nu, er du den eneste som kan ændre på det. Arrangere en romantisk aften med din forlovede. Hvis du savner krillet i maven, må du også arbejde for at det kommer igen. Men tag på en romantisk aftentur, på restaurant, i bio, i Skoven, stranden what ever..men gør noget sammen for at du/i får et mere interessant samliv. Hvis du elsker din kæreste, synes jeg du skal give jeres forhold en chance. Mn hvis du kan mærke helt dybt inde at jeres forhold ikke er det rigtige, at gnisten ikke kommer, at du har forsøgt osv. Så er det nok bedre at lukke det forhold og så måske prøve den anden. Men altså spil ikke på to heste, så taber du dem begge. Håber du finder ud af det. 

Anmeld

15. marts 2012

mariesmavse92

Darling<3 skriver:

Det er ikke iorden at skrive med en anden fyr når man er i et forhold - slet ikke flirtende!! Monogami længe leve<3

Anmeld

15. marts 2012

TeamRocket

Darling<3 skriver:

Hvorfor dog ?

Hilsen hende der er gift og har været sammen med sin skønne mand i et monogamt og dejligt forhold i over 5 år  Flirten er jo ikke ensbetydene med at man laver noget man ikke må.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.