Er blevet "forelsket" i en anden.. men er i forhold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

TeamRocket

mariesmavse92 skriver:

Nu skal i da ikke alle få mavepine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

mariesmavse92

TeamRocket skriver:

lle

Hvorfor dog ?

Hilsen hende der er gift og har været sammen med sin skønne mand i et monogamt og dejligt forhold i over 5 år  Flirten er jo ikke ensbetydene med at man laver noget man ikke må.  

Flirten er legen med tanken om at gøre det, man ikke må! Og det kan føre til at man begår visse dumheder hvis man vil gøre livet lettere for sig selv, flirter man ikke med andre mens man allerede er i et forhold, efter min mening.

Anmeld

16. marts 2012

TeamRocket

mariesmavse92 skriver:

Flirten er legen med tanken om at gøre det, man ikke må! Og det kan føre til at man begår visse dumheder hvis man vil gøre livet lettere for sig selv, flirter man ikke med andre mens man allerede er i et forhold, efter min mening.

Det er det da absolut ikke, der er da 1000 slags måder at flirte på. Du skal da ikke komme og sige når den unge gut i kassen i netto flirter, blinker og snakker løs med de ældre damer så gør han det med øje for at score noget 70 årig lir ?  Ahh. Nogle af os flirter ganske uskyldigt og blot for at bringe et smil på læben og en smule leg ind i hverdagen.

Anmeld

16. marts 2012

mariesmavse92

TeamRocket skriver:

j

Det er det da absolut ikke, der er da 1000 slags måder at flirte på. Du skal da ikke komme og sige når den unge gut i kassen i netto flirter, blinker og snakker løs med de ældre damer så gør han det med øje for at score noget 70 årig lir ?  Ahh. Nogle af os flirter ganske uskyldigt og blot for at bringe et smil på læben og en smule leg ind i hverdagen.

haha... Nej, det er ikke lige dét, jeg mener. Men TS nævner, at hun ikke selv mener det er uskyldigt hvad hun gør, idet hun selv mener, det kan sammenlignes med utroskab... Derfor mener jeg, at det ikke er uskyldigt at flirte med andre når man er i et forhold, for se hvad der er sket for TS, hun er gået så langt at hun nu ikke ved hvad hun skal gøre. Det mener jeg da er problematisk og ikke til at sammenligne med uskyldig flirt med pensionisten i netto..

Anmeld

16. marts 2012

Frk.S

Ik for noget men hvor fra kan du vide at ham du skriver med er ærlig?? Inden jeg mødte min kæreste var jeg meget på nettet i forbindelse med dates osv. Fandt hurtigt ud af, at fyre ( selvf. Ikke generaliserende) men oftest kan skrive det du vil høre og udgive sig for at være ærlige. Hvis du forstår hvad jeg mener. Synes bare du skal have i baghovedet, at han måske ikke er så ærlig som du tror. Bare så du ikke bliver skuffet, hvis du skulle vælge at satse på ham. 

En anden ting er, hvis dine hverdag er kedelig. Hvad får dig så til at tro at en hverdag med en ny fyr bliver spændende? Hvis du ikke kan ændre din kedelige hverdag nu, hvad får dig så til at tro du kan ændre den med en ny fyr. Der vil hverdagen også gå hen og blive " almindelig". Så min pointe er, at hvis din hverdag er kedelig nu, er du den eneste som kan ændre på det. Arrangere en romantisk aften med din forlovede. Hvis du savner krillet i maven, må du også arbejde for at det kommer igen. Men tag på en romantisk aftentur, på restaurant, i bio, i Skoven, stranden what ever..men gør noget sammen for at du/i får et mere interessant samliv. Hvis du elsker din kæreste, synes jeg du skal give jeres forhold en chance. Mn hvis du kan mærke helt dybt inde at jeres forhold ikke er det rigtige, at gnisten ikke kommer, at du har forsøgt osv. Så er det nok bedre at lukke det forhold og så måske prøve den anden. Men altså spil ikke på to heste, så taber du dem begge. Håber du finder ud af det. 

Det tåler da lige en gentagelse.

Græsset er bare ikke altid grønnere på den anden side.

Jeg synes du skal stoppe flirten, så glemmer du den med garanti hurtigt. Og så begynd at arbejde på at få lidt mere gnist ind i dit nuværende forhold. Prøv noget nyt og spændende.... men med ham du er sammen med nu. 

Anmeld

16. marts 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ej nej nej nej..
Jeg er over word feud begyndt at skrive sammen med en..
Var egentlig mest ment som venskabeligt og fordi jeg havde brug for en at snakke med som ikke kender mig/os/familie/ venner osv..
Men det viser sig så bare at han er SKIDE sød, ærlig og oprigtig og ja alt hvad jeg ønsker.. Er allerede begyndt at skrive med ham om ting der bare ikke er ok.. men er helt skudt i ham..
MEN har forlovet og lille barn.. hus, bil osv.. jeg har det rigtig godt med min nuværende kæreste bortset fra lidt ting.. men altså savner bekræftelsen, nyforelskelsen og det ukendte..
Har lige skrevet lang mail til ham idag om at det må stoppe og venter bare svar..
Men gjorde jeg også igår hvor han forstod og respekterede.. men jeg begyndte alligevel at skrive med ham idag  tænkte på ham hele dagen
Hvordan skal jeg glemme det?? Arbejde med de ting der er i mit eget forhold og holde på den familie jeg har skabt?

Det er lidt som at stoppe med at ryge. Det føles som om, man ikke kan. Men det kan man. For det skal man. Det er helt klart det sundeste!

Han er det ikke værd - ham word-flirten - for lige om lidt er han aligevel heller ikke ny længere, og så har du ødelagt din familie.

STOP NU. For din egen skyld ikke mindst. (Og jeg mener LIGE NU)

Anmeld

16. marts 2012

Darling<3

mariesmavse92 skriver:

Anmeld

16. marts 2012

Darling<3

TeamRocket skriver:

Hvorfor dog ?

Hilsen hende der er gift og har været sammen med sin skønne mand i et monogamt og dejligt forhold i over 5 år  Flirten er jo ikke ensbetydene med at man laver noget man ikke må.  

I dine er det måske okay, men det er det bestemt ikke i mine...!

En flirt er vel en slag drøm om det man ikke har, men gerne vil udforske på et minimalt niveau - det er da ikke monogamt

Anmeld

16. marts 2012

Maja88

TeamRocket skriver:

Hvorfor dog ?

vi må også gerne flirte i byen.. så længe man ikke berører en steder som numsen osv

Anmeld

16. marts 2012

FrkT

TeamRocket skriver:

Nyd det dog. Vi lever kun een gang, og så længe du ikke går over grænsen og laver noget du ikke skal, så kan i jo fint snakke sammen, flirte og være gode venner. Nogle gange kan man godt ha et crush på en anden selv om man er i et forhold med en dejlig gut man elsker.

Jeg har selv prøvet det og det var jo lidt sjovt, for der var jo ingen chance i verden for at jeg nogensinde ville forlade min mand for nogle, men alligevel sprang mit hjerte et slag over når der kom en besked fra ham her, og jeg tænkte konstant på havd han mon laver osv. Men det gik over, det bliver jo hverdag- og forelskelser holder ikke evigt- bortset fra den i min mand, for han er sku en herlig een, der acceptere at jeg er så fjollet at 'crushe på' en jeg aldrig har mødt

Undskyld, men jeg får det rigtig skidt over dit indlæg. Det er jo netop sådan en holdning der gør, at alt for mange har svært ved at respektere deres partners grænse. Ved at have den holdning du har, så tænker jeg at du sådan set legaliserer utroskab? Og før du siger noget til det, må jeg hellere sige, at for mig er det praktisk talt også utroskab, det som ts har gang i. Det er i hvert fald skridtet lige før, og "allerede" der er det bare så forkert set med mine øjne.

Og jeg tør nu altså godt gætte på at langt de fleste i et forhold ville have det rigtig skidt med at deres partner gjorde, som ts er begyndt på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.