TeamRocket skriver:
Nyd det dog. Vi lever kun een gang, og så længe du ikke går over grænsen og laver noget du ikke skal, så kan i jo fint snakke sammen, flirte og være gode venner. Nogle gange kan man godt ha et crush på en anden selv om man er i et forhold med en dejlig gut man elsker. 
Jeg har selv prøvet det og det var jo lidt sjovt, for der var jo ingen chance i verden for at jeg nogensinde ville forlade min mand for nogle, men alligevel sprang mit hjerte et slag over når der kom en besked fra ham her, og jeg tænkte konstant på havd han mon laver osv. Men det gik over, det bliver jo hverdag- og forelskelser holder ikke evigt- bortset fra den i min mand, for han er sku en herlig een, der acceptere at jeg er så fjollet at 'crushe på' en jeg aldrig har mødt 

Undskyld, men jeg får det rigtig skidt over dit indlæg. Det er jo netop sådan en holdning der gør, at alt for mange har svært ved at respektere deres partners grænse. Ved at have den holdning du har, så tænker jeg at du sådan set legaliserer utroskab? Og før du siger noget til det, må jeg hellere sige, at for mig er det praktisk talt også utroskab, det som ts har gang i. Det er i hvert fald skridtet lige før, og "allerede" der er det bare så forkert set med mine øjne.
Og jeg tør nu altså godt gætte på at langt de fleste i et forhold ville have det rigtig skidt med at deres partner gjorde, som ts er begyndt på..
Anmeld