fru r skriver:
Åh piger - der er jo så meget pres på med de kære børns udvikling og SP stresser en. Min baby på snart 9 mdr kravler ikke endnu
har bare brug for at høre om der er andre derude? Vi træner i at trille hver dag, da han heller ikke rigtigt gør det og det jo næste skidt til at kunne kravle. Øv det er jo med til at udvikle en masse hos børnene og derfor er der vildt meget fokus på - du skal kravle nu!!!!! Får næsten helt pres over alt skal gå så stærkt, kommer det ikke når det kommer? Ved selvfølgelig godt de skal stimuleres men føler ikke jeg kan/skal gøre mere end jeg gør nu.
Jeg sprang selv mit kravlestadie over og rejste mig op og gik på min 1 års fødselsdag. Måske han er ved det samme. Han har heller aldrig været god til at ligge på maven og er det stadig ikke helt. Så hjælper jo heller ikke men han ællllsssskkkkeerrr at sidde op og kan se han meget gerne vil stå også! Så de kommer nok :-) havde bare lige brug for at læsse ud og høre lidt trøstende hvis der er nogle der oplever eller har oplevet det samme.
Hej 
Min søn kravlede først da han var 11 mdr.. Og har faktisk aldrig trillet rundt (først da han begyndte at kravle og komme mere rundt) og han gik også først da ham var 16 mdr. Det er meget forskelligt fra barn til barn..
SP og læge, sagde at det nok var fordi han var en stor dreng. Han vejede 12 kg. da han var 8 mdr, så han havde en del at flytte rundt på (han vejer stadig 12 kg, nu hvor han snart er 2 år, så han er ikke tyk
) Så det skal nok komme.. Troede aldrig min søn ville begynde at kravle, men så en aften, hvor JEG selvfølgelig var i byen med nogle veninder, fik jeg en sms fra manden, om at nu kravlede drengen sq..
Så bare rolig, det er helt normalt.. Men ja, man bliver sq lidt stresset med alt den fokus der er på det..
Anmeld