Baby 9 mdr - kravler ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

moars

min dreng er også 9 mdr. og kravler heller ikke endnu. Til gengæld vil han også meget gerne sidde, og tage fat i ting og rejse sig op.Ligesom du beskriver med din dreng. Han kan godt trille om på ryg og tilbage igen. Men gør det ikke sådan flere gange. Nærmest som om han synes det er kedeligt når vi ligger ham på maven, og han ligger der og møver sig rundt. Jeg bekymrer mig ikke. Til gengæld vil han helst vende hovedet til den ene side når han sover, så har faktisk tænkt på et kiropraktor besøg, som en anden skriver.

herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

K&S

fru r skriver:

Åh piger - der er jo så meget pres på med de kære børns udvikling og SP stresser en. Min baby på snart 9 mdr kravler ikke endnu har bare brug for at høre om der er andre derude? Vi træner i at trille hver dag, da han heller ikke rigtigt gør det og det jo næste skidt til at kunne kravle. Øv det er jo med til at udvikle en masse hos børnene og derfor er der vildt meget fokus på - du skal kravle nu!!!!! Får næsten helt pres over alt skal gå så stærkt, kommer det ikke når det kommer? Ved selvfølgelig godt de skal stimuleres men føler ikke jeg kan/skal gøre mere end jeg gør nu.

Jeg sprang selv mit kravlestadie over og rejste mig op og gik på min 1 års fødselsdag. Måske han er ved det samme. Han har heller aldrig været god til at ligge på maven og er det stadig ikke helt. Så hjælper jo heller ikke men han ællllsssskkkkeerrr at sidde op og kan se han meget gerne vil stå også! Så de kommer nok :-) havde bare lige brug for at læsse ud og høre lidt trøstende hvis der er nogle der oplever eller har oplevet det samme.

Anton kravlede først, da han rundede 10 måneder og gik da han var 13 måneder :-)

Anmeld

15. marts 2012

MelikkazMoar

fru r skriver:

Åh piger - der er jo så meget pres på med de kære børns udvikling og SP stresser en. Min baby på snart 9 mdr kravler ikke endnu har bare brug for at høre om der er andre derude? Vi træner i at trille hver dag, da han heller ikke rigtigt gør det og det jo næste skidt til at kunne kravle. Øv det er jo med til at udvikle en masse hos børnene og derfor er der vildt meget fokus på - du skal kravle nu!!!!! Får næsten helt pres over alt skal gå så stærkt, kommer det ikke når det kommer? Ved selvfølgelig godt de skal stimuleres men føler ikke jeg kan/skal gøre mere end jeg gør nu.

Jeg sprang selv mit kravlestadie over og rejste mig op og gik på min 1 års fødselsdag. Måske han er ved det samme. Han har heller aldrig været god til at ligge på maven og er det stadig ikke helt. Så hjælper jo heller ikke men han ællllsssskkkkeerrr at sidde op og kan se han meget gerne vil stå også! Så de kommer nok :-) havde bare lige brug for at læsse ud og høre lidt trøstende hvis der er nogle der oplever eller har oplevet det samme.

Melikka kravler heller ikke.. hun er 10 mdr. og hun hiver sig blot frem.. jeg er nok også lidt utålmodig ang. at hun skal kravle nu.. men enten så kommer det eller også gør det ikke

Anmeld

15. marts 2012

MorDk

Børn er forskellige og det skal nok komme...

Anmeld

15. marts 2012

fru r

Tak for jeres svar!

Ej er jo heller ikke fordi jeg ikke tror det kommer, men de går helt amok hos os de sp'er. Og alt omkring en stresser så det lidt svært bare at tage det roligt som jeg synes jeg har Prøvet at tage det!!

Havde bare lige brug for at læsse ud og høre jer andre. Det er jo mit første barn så det nu meget rart at høre :-)

Anmeld

15. marts 2012

merle2010

min datter var 12 mdr da hun kravlede... jeg var osse vildt presset og både sp og vuggestue kunne ikke forstå at hun ikke kravlede

jeg øvede som en sindsyg med hende, hele tiden og intet hjalp..

jeg opgav og på hendes fødseldag kravlede hun lige pludselig rundt på gulvet.. hun gik da hun var 15 mdr...

hun fik 12 tænder da hun var 16 mdr, så hun er åbenbart bare lidt langsom...

men idag er hun 22 mdr og løber og snakker o.s.v. det skal nok komme..

Anmeld

15. marts 2012

MyLove E

Min søn minder lidt om din.
Han har heller aldrig været vild med at ligge på maven. Og har heller aldrig været god til at rulle rundt.

Han sad selv omkring 5 mdr alder og det var bare det bedste.

Nu er så 10 mdr og ruller og kravler på livet løs. Så det kommer når han vil.:-):-)

Anmeld

15. marts 2012

Mamalou

Min søn bliver 10 måneder i morgen, og han kravler heller ikke. Han er på det sidste blevet en lidt frustreret dreng, fordi han bare gerne vil fremad. Han er heller ikke god til at ligge på maven, men elsker at sidde på numsen eller stå. Han møver sig lidt rundt og kan da også trille en omgang, hvis han bliver lidt ivrig, men så stopper det der.

Jeg ved hvordan du har det. For selvom jeg inderst inde vef, at det kommer når det kommer, så bliver jeg lidt småfrustreret. Det er nemlig vigtigt for deres udvikling, og så får vi bare rigtig mange kommentar... Men samtidig tænker jeg, at mennesket har mange intelligenser, hvor vores børn er styrket på andre områder! 

Kram, Louise.

Anmeld

15. marts 2012

MetteDN

Min søn er 9mrd og 11 dage og kravler heller ikke.. Han prøver, men kan ikke rigtig finde ud af det.. JEg tror at så længe man øver det hver dag, så er der ikke meget andet man kan gøre.. Det kommer når det kommer

Anmeld

15. marts 2012

Sitrani

fru r skriver:

Min datter er 8½ måned ca. og hun kravlede rigtigt for første gang i går Er mega stolt... hihi...

Når han kun er 9 måneder er det altså ikke helt unormalt at han ikke kravler endnu, det skal du ikke være bekymret for..

Min datter triller heller ingen vegne overhovedet, så hun er lost, når hun lander på ryggen... haha.. det bekymrer jeg mig altså ikke om - hun klarer sig så fint, og er sund og glad, og så er jeg også glad...

Tror ikke du skal tænke så meget over det  - det skal nok komme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.