stm2812 skriver:
Årh det er rart at høre din historie
det mindsker i hvert fald frygten en del, hvis nu det ender med hun skal leve med det. Hun er kun 11 mdr så hun får jo så en masse motion ved at kravle rundt og små gåture klarer hun også
Er dog ked af at høre du til tider har skulle igennem nogle hårde perioder pga det, men godt at du trods alt er så positiv
var lige det jeg havde brug for at høre
jamen jeg hjælper gerne hvor jeg kan og det er jo lige netop et emne jeg ved en del om 
i forhold til det her, så skal i være opmærksomme på hvad hun evt reagerer på, dyr, støv, skalddyr osv.. i skal ikke blive rengørings freaks, det kan gøre det værre men evt få lavet en "prik test" det er absolut ikke sjovt hverken for forældre eller barn..
jeg skal prøve at forklare det uden at skræmme jer for meget..
man sætter et langt plaster på armen hvor der står nogle tal på, så ligger men nogle små forskellige dråber ned langs plasteret, så kommer den "slemme del", oven i dråberne tager man så en lille spids ting og prikker små huller i huden, derved kan man se hvad den lille reagerer på i forhold til astmaen.. det er bestemt ikke sjovt og som baby græd jeg en del når det blev gjordt.. men det hjælper jer rigtig rigtig rigtig meget i længden i forhold til at i så ka undgå de ting den lille ikke kan tåle og derved forbedre "h*n" livs kalitet..
håber ikke jeg skræmmer jer væk, men ellers spørg endelig 
hvis det er er i os velkommen til at kontakte mig privat her inde 
Anmeld