Må jeg godt lige brokke mig lidt? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Godaften, ladies.

Nu trænger jeg bare til at brokke mig lidt....

Jeg synes det er super hårdt i øjeblikket at være mor...

Drengene er skønne og rimelig nemme børn...

Men men men.... De vågner kl 6.30 ca... også kører bussen....

De sover på skift til middag... og de hedder max 45 min, gerne kun 30 min... De sover aldrig på samme tid... De sover 3 gange om dagen og som sagt kun i 30-45 min...

Og når klokken rammer 19-19.30 sover de, men kun til kl 22 også mad.... de vågner mange gange om natten (læs: selvfølgelig på forskellige tidspunkter) enten mad eller sut...

Gaab hvor er det lige hårdt...  Sp sagde til mig, "ja, de sover jo ikk nok om dagen. I skal have dem til at sove noget mere"  Jamen søde ven, det gør DU bare...

Vi har prøvet med vælling og grød til aften og det hjælper ikk den dyt.

De spiser konstant stadigvæk selvom de får grød.... De børn har ingen bund..

Bare lidt brok..

Jeg har jo sagt jeg nok skal passe dem   Bare send dem herover med luftpost.. Jeg har alligevel ikke noget og lave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Jeg har jo sagt jeg nok skal passe dem   Bare send dem herover med luftpost.. Jeg har alligevel ikke noget og lave 

hehe... to flyvende bebser på vej.

Anmeld

16. marts 2012

Mother-love

twinny skriver:

Godaften, ladies.

De sover på skift til middag... og de hedder max 45 min, gerne kun 30 min... De sover aldrig på samme tid... De sover 3 gange om dagen og som sagt kun i 30-45 min...

Og når klokken rammer 19-19.30 sover de, men kun til kl 22 også mad.... de vågner mange gange om natten (læs: selvfølgelig på forskellige tidspunkter) enten mad eller sut...

Gaab hvor er det lige hårdt...  Sp sagde til mig, "ja, de sover jo ikk nok om dagen. I skal have dem til at sove noget mere"  Jamen søde ven, det gør DU bare...

Bare lidt brok..

Lige et kram til dig. Jeg har kun en og jeg synes også det kunne være rigtig hårdt til tider selvom hun sov igennem fra hun var en månede gammel. Men det er først da hun blev omkring 7-8 mdr hun begyndte at sove en halv time 2-3 gange om dagen ellers sov hun slet ikke om dagen da hunvar helt lille. Og det er vildt frustrerende når man så får fra alle sider at barnet jo skal sove. Men når vi forsøgte så var isabella ekstremt ulykkelig og var det i lang tid efter. Så vi lod hende styrer det selv og det hjalp.

Men lige en lille trøster med på vejen selvom jeg ikke kan forestille mig hvor hårdt det kan være for dig

Anmeld

16. marts 2012

CamillaValby

twinny skriver:

Godaften, ladies.

Bare lidt brok..

Hvis i har have så lad dem sove middagsluren uden for. Havde samme problem med Sofiya og har det stadig, men efter hun kom ud i haven til middag sover hun den lur på ca 2 timer. Så luksus også bliver huset klaret imens og får slappet lidt af.

for at du MEGET snart kan få slappet bare en smule

Anmeld

16. marts 2012

twinny

Mange tak for rådene. og medlidenheden..

Anmeld

16. marts 2012

twinny

CamillaValby skriver:

Hvis i har have så lad dem sove middagsluren uden for. Havde samme problem med Sofiya og har det stadig, men efter hun kom ud i haven til middag sover hun den lur på ca 2 timer. Så luksus også bliver huset klaret imens og får slappet lidt af.

for at du MEGET snart kan få slappet bare en smule

Vi har prøvet det med udenfor.. Men det hjælper ikk.

Anmeld

16. marts 2012

malo

twinny skriver:

Godaften, ladies.

Bare lidt brok..

Al respekt til tvillingeforældre I er bare for seje

Stort kram

Anmeld

16. marts 2012

twinny

malo skriver:

Al respekt til tvillingeforældre I er bare for seje

Stort kram

mange tak... Min mormor havde også passet dem forleden... Da jeg kom, så hun helt færdig ud.  Hun glædede sig til at læse sin avis og drikke kaffe. hehe...

Hun havde regnet med, når de sov. ville de da sove ihvertfald to timer, så hun havde tid til sig selv.

Anmeld

17. marts 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

hehe... to flyvende bebser på vej.

JUbbiiiiii  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.