Må jeg godt lige brokke mig lidt? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Godaften, ladies.

Nu trænger jeg bare til at brokke mig lidt....

Jeg synes det er super hårdt i øjeblikket at være mor...

Drengene er skønne og rimelig nemme børn...

Men men men.... De vågner kl 6.30 ca... også kører bussen....

De sover på skift til middag... og de hedder max 45 min, gerne kun 30 min... De sover aldrig på samme tid... De sover 3 gange om dagen og som sagt kun i 30-45 min...

Og når klokken rammer 19-19.30 sover de, men kun til kl 22 også mad.... de vågner mange gange om natten (læs: selvfølgelig på forskellige tidspunkter) enten mad eller sut...

Gaab hvor er det lige hårdt...  Sp sagde til mig, "ja, de sover jo ikk nok om dagen. I skal have dem til at sove noget mere"  Jamen søde ven, det gør DU bare...

Vi har prøvet med vælling og grød til aften og det hjælper ikk den dyt.

De spiser konstant stadigvæk selvom de får grød.... De børn har ingen bund..

Bare lidt brok..

Når jeg er lidt mere frisk - kommer jeg gerne på besøg og aflaster lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
twinny skriver:

TæTæTænGodaften, ladies.

Nu trænger jeg bare til at brokke mig lidt....

Jeg synes det er super hårdt i øjeblikket at være mor...

Drengene er skønne og rimelig nemme børn...

Men men men.... De vågner kl 6.30 ca... også kører bussen....

De sover på skift til middag... og de hedder max 45 min, gerne kun 30 min... De sover aldrig på samme tid... De sover 3 gange om dagen og som sagt kun i 30-45 min...

Og når klokken rammer 19-19.30 sover de, men kun til kl 22 også mad.... de vågner mange gange om natten (læs: selvfølgelig på forskellige tidspunkter) enten mad eller sut...

Gaab hvor er det lige hårdt...  Sp sagde til mig, "ja, de sover jo ikk nok om dagen. I skal have dem til at sove noget mere"  Jamen søde ven, det gør DU bare...

Vi har prøvet med vælling og grød til aften og det hjælper ikk den dyt.

De spiser konstant stadigvæk selvom de får grød.... De børn har ingen bund..

Bare lidt brok..

Ved ik hvor gammel de er. Men i kunne måske prøve at trække deres lur så de kun 2 gange. Og så alf alt efter alder prøver at lave fast 6-8 måltider. Om natten evt sove i hver sit rum hvis de ik gør det

Anmeld

15. marts 2012

2721

Har igen råd, vil blot sende et kæmpe kram

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Mange tak, alle sammen.

Anmeld

15. marts 2012

Rebecca55

Som en anden skriver, tror jeg du skal prøve (hvis ikke du allerede gør det i forvejen) at de spiser og sover på samme tid. Vores trillinger har fuldstændig samme døgn rytme, det er lige før de laver stort på samme tid, så synkroniseret er de.

Dine drenge skal måske vente lidt længere med deres lure, så de kan sove lidt længere. Så kan du måske også komme ned på kun 2 lure.

Når den første er sulten, får alle mad. Bliver en træt, gør jeg mit for at h*n holder sig vågen til alle er klar til at sove.

I dag passer det det med de er sultne og trætte på stort set samme tid.

Et døgn hos os ser nogenlunde sådan her ud:

kl. 6-6.30 står vi op og de får en flaske

kl.8.00 får de grød og puttes en halv til en hel time senere, hvor de sover ca. 1 time

kl.9.00 får de frugt og lidt brød

kl.11.30 får de frokost.

kl. 12-13.00 sover de ca. 2 timer.

kl. 14-15.00 får de igen lidt frugt, grød/brød

kl. 17.00 får de aftensmad. kl. 18.00 får de flaske og sover som regl inden kl. er halv syv.

De får en flaske i løbet af natten.

Dog vågner vores også på skift og skal have sutten osv. Men ellers fungere det super for vores børn.

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine drenge er, men vi havde samme døgnrytme da de bare fik flaske.

Håber det kan inspirerer lidt...

Håber snart de får en bedre rytme, så du kan få lidt ro.

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Rebecca55 skriver:

Som en anden skriver, tror jeg du skal prøve (hvis ikke du allerede gør det i forvejen) at de spiser og sover på samme tid. Vores trillinger har fuldstændig samme døgn rytme, det er lige før de laver stort på samme tid, så synkroniseret er de.

Dine drenge skal måske vente lidt længere med deres lure, så de kan sove lidt længere. Så kan du måske også komme ned på kun 2 lure.

Når den første er sulten, får alle mad. Bliver en træt, gør jeg mit for at h*n holder sig vågen til alle er klar til at sove.

I dag passer det det med de er sultne og trætte på stort set samme tid.

Et døgn hos os ser nogenlunde sådan her ud:

kl. 6-6.30 står vi op og de får en flaske

kl.8.00 får de grød og puttes en halv til en hel time senere, hvor de sover ca. 1 time

kl.9.00 får de frugt og lidt brød

kl.11.30 får de frokost.

kl. 12-13.00 sover de ca. 2 timer.

kl. 14-15.00 får de igen lidt frugt, grød/brød

kl. 17.00 får de aftensmad. kl. 18.00 får de flaske og sover som regl inden kl. er halv syv.

De får en flaske i løbet af natten.

Dog vågner vores også på skift og skal have sutten osv. Men ellers fungere det super for vores børn.

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine drenge er, men vi havde samme døgnrytme da de bare fik flaske.

Håber det kan inspirerer lidt...

Håber snart de får en bedre rytme, så du kan få lidt ro.

Vi har desværre prøvet... Alt... Den ene dag ville vi holde lillebror vågen..SÅ vi satte ham og underholdte ham... Så synes han bare han skulle sidde og sove selvom vi vækkede han.

Og hvis de ikk vil have mad, skriger de og spytter sutteflasken ud...

Vi har virkelig prøvet... Jeg  for det bliver bedre når de starter i dp her næste måned.

Anmeld

15. marts 2012

Rebecca55

twinny skriver:

Vi har desværre prøvet... Alt... Den ene dag ville vi holde lillebror vågen..SÅ vi satte ham og underholdte ham... Så synes han bare han skulle sidde og sove selvom vi vækkede han.

Og hvis de ikk vil have mad, skriger de og spytter sutteflasken ud...

Vi har virkelig prøvet... Jeg  for det bliver bedre når de starter i dp her næste måned.

Øv øv øv... Ja måske det kan hjælpe, for der er de nød til at følge trop.

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Rebecca55 skriver:

Øv øv øv... Ja måske det kan hjælpe, for der er de nød til at følge trop.

Jaah det håber vi på...

Det så simpelthen så sjovt, da lillemand bare valgte at sidde og sove... Men så synd for ham...

Anmeld

15. marts 2012

Rebecca55

twinny skriver:

Jaah det håber vi på...

Det så simpelthen så sjovt, da lillemand bare valgte at sidde og sove... Men så synd for ham...

Ja så er det næsten synd ikke at putte ham...

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Rebecca55 skriver:

Ja så er det næsten synd ikke at putte ham...

Jaah... Han kom også ind i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.