Må jeg godt lige brokke mig lidt? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

twinny

Godaften, ladies.

Nu trænger jeg bare til at brokke mig lidt....

Jeg synes det er super hårdt i øjeblikket at være mor...

Drengene er skønne og rimelig nemme børn...

Men men men.... De vågner kl 6.30 ca... også kører bussen....

De sover på skift til middag... og de hedder max 45 min, gerne kun 30 min... De sover aldrig på samme tid... De sover 3 gange om dagen og som sagt kun i 30-45 min...

Og når klokken rammer 19-19.30 sover de, men kun til kl 22 også mad.... de vågner mange gange om natten (læs: selvfølgelig på forskellige tidspunkter) enten mad eller sut...

Gaab hvor er det lige hårdt...  Sp sagde til mig, "ja, de sover jo ikk nok om dagen. I skal have dem til at sove noget mere"  Jamen søde ven, det gør DU bare...

Vi har prøvet med vælling og grød til aften og det hjælper ikk den dyt.

De spiser konstant stadigvæk selvom de får grød.... De børn har ingen bund..

Bare lidt brok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

morbibi

twinny skriver:

Godaften, ladies.

De sover på skift til middag... og de hedder max 45 min, gerne kun 30 min... De sover aldrig på samme tid... De sover 3 gange om dagen og som sagt kun i 30-45 min...

Og når klokken rammer 19-19.30 sover de, men kun til kl 22 også mad.... de vågner mange gange om natten (læs: selvfølgelig på forskellige tidspunkter) enten mad eller sut...

Gaab hvor er det lige hårdt...  Sp sagde til mig, "ja, de sover jo ikk nok om dagen. I skal have dem til at sove noget mere"  Jamen søde ven, det gør DU bare...

Bare lidt brok..

Puha en omgang. Det bliver godt om 1 år, at kunne se tilbage på med et smil. Man skal være stærk, for at kunne klare det, for det er da ikke meget søvn du får

Sender dig lige en stor krammer

Anmeld

14. marts 2012

twinny

Puha en omgang. Det bliver godt om 1 år, at kunne se tilbage på med et smil. Man skal være stærk, for at kunne klare det, for det er da ikke meget søvn du får

Sender dig lige en stor krammer

hehe... Jeg håber hver dag, de bare sover igennem bare en nat.. så kan jeg godt klare det igen i 6 måneder...

Håber godt bliver før end om et år..

Mange tak... Ville egentlig også bare være ynkelig og have medlidenhed.

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Går ud fra det er tvillinger? Hvor gamle er de? 

Min veninde har tvillinger som er 7 mdr om lidt. De har fra starten af fået at vide at de skulle sørge for at køre dem ind i samme rytme. Det vil sige at hvis den ene er sulten får de begge mad. De bliver puttet på samme tid og vågner den ene før den anden, bliver begge taget op osv, osv! Så begge unger har nu lært at spise og sove på samme tid. De sku bare lige lære det! 

Ved ik om det ku bruges til noget, men det var mit bedste bud. Vh stinE

Anmeld

14. marts 2012

twinny

StineW79 skriver:

Går ud fra det er tvillinger? Hvor gamle er de? 

Min veninde har tvillinger som er 7 mdr om lidt. De har fra starten af fået at vide at de skulle sørge for at køre dem ind i samme rytme. Det vil sige at hvis den ene er sulten får de begge mad. De bliver puttet på samme tid og vågner den ene før den anden, bliver begge taget op osv, osv! Så begge unger har nu lært at spise og sove på samme tid. De sku bare lige lære det! 

Ved ik om det ku bruges til noget, men det var mit bedste bud. Vh stinE

hehe.. jaah de er tvillinger...

Jaah, det var også fint i starten.. Men ikk mereog det er lige meget hvad vi gør....  Vi har prøvet alt for at få dem ind i den rytme.. Det eneste de gør på samme tid er at sove 19.30 og  vågne 6.30... Hverken spise eller noget.

Anmeld

15. marts 2012

JeNoVa

twinny skriver:

Godaften, ladies.

Bare lidt brok..

Jeg kender det SÅ godt, og jeg har ondt af dig, ligesom jeg også har haft ondt af mig selv. Desværre har jeg ingen gode råd andet end at lade tiden gå. Mine tvillinger er lige blevet 1 år, og de sover stadig ikke igennem om natten. Til gengæld er de blevet bedre til at sove om dagen, nu da de kun sover én gang.

Held og lykke med dem!

Anmeld

15. marts 2012

twinny

JeNoVa skriver:

Jeg kender det SÅ godt, og jeg har ondt af dig, ligesom jeg også har haft ondt af mig selv. Desværre har jeg ingen gode råd andet end at lade tiden gå. Mine tvillinger er lige blevet 1 år, og de sover stadig ikke igennem om natten. Til gengæld er de blevet bedre til at sove om dagen, nu da de kun sover én gang.

Held og lykke med dem!

Mange tak...

Anmeld

15. marts 2012

Bshizzle

Gud hvor har jeg virkelig medlidenhed med dig.. Og kan sagtens forstå det er hårdt!! 

Jeg lider selv af søvnmangel, men det er dog ikke fordi mine børn ikke sover. 

Men bare fordi jeg har svært ved at slappe af når muligheden er der.. 

Min svigerinde venter Tvillinger næste månede, og hun er allerede gået i panik   

Har du ikke mulighed for lidt aflast fra familien eller de nærmeste? 

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Bshizzle skriver:

Gud hvor har jeg virkelig medlidenhed med dig.. Og kan sagtens forstå det er hårdt!! 

Jeg lider selv af søvnmangel, men det er dog ikke fordi mine børn ikke sover. 

Men bare fordi jeg har svært ved at slappe af når muligheden er der.. 

Min svigerinde venter Tvillinger næste månede, og hun er allerede gået i panik   

Har du ikke mulighed for lidt aflast fra familien eller de nærmeste? 

Stort tillykke til hende... Det er jo fantastisk, men også hårdt.

De starter i DP i næste måned.. Jeg er vildt bekymret, men jeg glæder mig også lidt.

Tak for lidt med ynk, det havde jeg brug for.

Anmeld

15. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min havde en periode på en uge hvor han kun sov i 30min. Virker det heller ikke at gå en lang tur med dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.