Hvor længe skal der MME i grød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Trine89

Kofoed. skriver:

Altså vi giver hovedsagligt MME, men til hver protion grød er der cirka ½ dl MME (Færdiglavet), så synes ikke det virker så voldsomt.

Nej det var ikke helt lige så meget som det vi laver.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

Nej det var ikke helt lige så meget som det vi laver.. hihi

Det er jo så forskelligt.

Anmeld

14. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

Trine89 skriver:

Jeg har bare fået afvide hun ikke må få sødmælk endnu :s 

Det er slet ikke til at finde rundt i.. det er vist godt jeg har en tid hos SP den 26. 

Jah det er små dyrt at bruge MME men altså vores forbrug er da sat lidt  ned efter hun er begydet med grød, mos og rugbrød hihi.. Før hun fik grød spiste hun 6*200 ml  om dagen så hun tog for sig.. Nu tror jeg vi er nede på 700 ml om dagen

Min SP sagde at det ikke gjorde noget når det var i så små mængder - begge mine børn har sarte maver, så det bliver der også taget højde for i vores dagligdag.

Anmeld

14. marts 2012

Trine89

Sjl-msl-Mkl skriver:

Min SP sagde at det ikke gjorde noget når det var i så små mængder - begge mine børn har sarte maver, så det bliver der også taget højde for i vores dagligdag.

okey.. jah må lige tage den med SP her den 26

Anmeld

19. marts 2012

Jonatansmor

Trine89 skriver:

Hvornår Startede i den udfasning?? 

Det var forholdsvist hurtigt efter han startede MME .. 5½-6 mdr gammel, med 6 mdr som det ældste - tiden flyder lidt ud du ved.

Han blev overhovedet ikke mæt af det MME mere, han var sur gnaven ung mand, det skulle han ikke leve under, så vi startede op og lod ham bestemme tempet. Og det gik stærkt, går stadig stærkt, idag spiser han 3 gange så meget som jeg gør

Anmeld

19. marts 2012

norenberg

det har jeg aldrig brugt i mos og grød til mine tre unger..

Anmeld

19. marts 2012

Anirak

Når de er 6 måneder, må de gerne få sødmælk, så derefter lavede vi grød og mos med sødmælk istedet.

Anmeld

19. marts 2012

Trine89

Tusind tak for alle jeres svar  

Jeg er nu begyndt at putte lidt mindre MME (pulver) i hendes grød.
Men jeg er stadig nød til at have lidt i ellers får hun ikke helt dækket sit Jern-behov og hvis jeg kan komme uden om de der dråber ville det være super fordi jeg er i fovejen ikke god til at huske d-dråberne. hihi..

Anmeld

19. marts 2012

kirsti

hvis hun får jerndråber er der ingen grund til at putte mme i!

Noah nægtede at spise alt der havde været i nærheden af mme så han fik bare jerndråber i stedet det var sp der sagde at vi kunne gøre det sådan

Anmeld

19. marts 2012

Trine89

kirsti skriver:

hvis hun får jerndråber er der ingen grund til at putte mme i!

Noah nægtede at spise alt der havde været i nærheden af mme så han fik bare jerndråber i stedet det var sp der sagde at vi kunne gøre det sådan

Hun får ikke Jern-dråber.. Og vil helst uden om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.