Nybegynder på hæklevognen.:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

MomInTheMaking

MissMaria skriver:

Den er da super sød - bare jeg selv var så kreativ

tak. jeg er af den overbevisning at alle mennesker er kreative det er bare ikke alle der har lysten eller tålmodigheden til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Louisiana

Mom In The Making skriver:

Nej, nej.. den kan give en god støtte i nakken når man spiller det rigtige PS. xD haha..

Ej, pjat.. men den lille ny vil da sikkert synes det er fantastisk hvis du kaster dig ud i et lille bamse projekt.

Haha, det kunne være jeg skulle kaste mig ud i det  Men det bliver en x-box, som er favoritten herhjemme  

Kunne være sjovt at give ham, nu når han ønsker sig en ny, da den gamle er gået kaput 

Anmeld

14. marts 2012

Janni.

Henning er sød, men din datter er nu sødere

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Haha, det kunne være jeg skulle kaste mig ud i det  Men det bliver en x-box, som er favoritten herhjemme  

Kunne være sjovt at give ham, nu når han ønsker sig en ny, da den gamle er gået kaput 

hahahaha.. det ville være MEGA klasse.. - måske han ville blive liiiidt muggen hvis der ikke kommer en "rigtig" ny en også.xD

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Henning er sød, men din datter er nu sødere

haha.. mange tak.

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

hahahaha.. det ville være MEGA klasse.. - måske han ville blive liiiidt muggen hvis der ikke kommer en "rigtig" ny en også.xD

Ja, og eftersom der ikke liiiige er råd til sådan én, så må jeg hellere lade være 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Ja, og eftersom der ikke liiiige er råd til sådan én, så må jeg hellere lade være 

haha.. ærgeligt.

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

haha.. ærgeligt.

Ja, det var ellers en skide god idé - ville elske at snyde ham på den måde, og se hvor glad han ville blive, når han pakkede den rigtige ud 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Ja, det var ellers en skide god idé - ville elske at snyde ham på den måde, og se hvor glad han ville blive, når han pakkede den rigtige ud 

Ja, det ville ikke være helt dumt. hehe.. HVornår har han fødselsdag? du kunne jo spare lidt sammen hver måned og splejse med andre i familien, hvis det var. hehe Det har vi da benyttet os af i vores familie, når ønskerne var i den lidt dyre ende.

Anmeld

14. marts 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hvor er den bare fin!

Den kan du bestemt godt være stolt af!!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.