Nybegynder på hæklevognen.:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

MomInTheMaking

Mette. skriver:

Hvor er du god - den er virkelig sød. Jeg vil vildt gerne lære at hækle også, måske jeg skulle kaste mig ud i projektet.

Mange tak. Det er egentlig ikke så svært at finde gode steder at lære det på nettet. det er der jeg har lært det, men det kommer vidst til at tage noget tid, hvis jeg skal blive rigtig god til det, vil også gerne lære at hækle efter opskrift...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Den er ikke spor grim! Og din datter vil elske den hele sit liv - for den har 'mor' lavet 

Er ellers ikke så vild med hækleri, men kunne godt finde på at lave en bamse til min bebs, når jeg engang bliver gravid  Min 12-årige søn ville nok ikke værdsætte den helt så meget 

Jah det satser og håber jeg da på.. hehe..

HAhaha.. ej pjat, kan du ikke hækle en playstation eller lignende til ham, hahaha.. den skal nok falde i god jord.

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Ploffer skriver:

Hvor er den bare sød

Tak. den er også lidt "grim" men det kan jeg godt lide. haha

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Eliza skriver:

eihh hvor er den sød.. hvem som bare kunne hækle de omtalte fikanter

Tak Og ja, for fanden.. det er mit næste projekt.. xD men kan ikke helt få grejet det der med at få en ny tråd/farve ind i det hele. Selve firkanten kan jeg jo godt hækle.

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

wow hvor er du super dygtig og sikke en dejlig pige du har dig

Haha.. ej, ville nok ikke kalde det super dygtig, MEN TAK for de søde ord.;D haha.. og jah, hende er jeg også ret stolt af..^^

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

Mom In The Making skriver:

Jah det satser og håber jeg da på.. hehe..

HAhaha.. ej pjat, kan du ikke hækle en playstation eller lignende til ham, hahaha.. den skal nok falde i god jord.

Haha, når den ikke kan afspille spil, tror jeg den bliver smidt ud  

Sjov idé ellers  

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Haha, når den ikke kan afspille spil, tror jeg den bliver smidt ud  

Sjov idé ellers  

Nej, nej.. den kan give en god støtte i nakken når man spiller det rigtige PS. xD haha..

Ej, pjat.. men den lille ny vil da sikkert synes det er fantastisk hvis du kaster dig ud i et lille bamse projekt.

Anmeld

14. marts 2012

B&J

Haha.. ej, ville nok ikke kalde det super dygtig, MEN TAK for de søde ord.;D haha.. og jah, hende er jeg også ret stolt af..^^

jo du er super dygtig for jeg ved godt nok ikke hvordan man laver sådan en bamse 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

jo du er super dygtig for jeg ved godt nok ikke hvordan man laver sådan en bamse 

Men mange tak..

Anmeld

14. marts 2012

MissMaria

Så der er en masse fejl og "huller" osv, men taget i betragtning at den er lavet efter mit hovede (uden opskrift) og det er første gang i mit liv jeg faktisk hækler noget (andet end store firkanter, som aldrig bliver brugt til noget.) Så er jeg faktisk ret stolt over resultatet.

Den hedder Henning og bor nu i min datters Seng.;D

Ps. Tak til "fjoletrold" for puden, som faktisk kan bruges mange andre steder end i Barnevognen.

Den er da super sød - bare jeg selv var så kreativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.