Nybegynder på hæklevognen.:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

MomInTheMaking

Så der er en masse fejl og "huller" osv, men taget i betragtning at den er lavet efter mit hovede (uden opskrift) og det er første gang i mit liv jeg faktisk hækler noget (andet end store firkanter, som aldrig bliver brugt til noget.) Så er jeg faktisk ret stolt over resultatet.

Den hedder Henning og bor nu i min datters Seng.;D

Ps. Tak til "fjoletrold" for puden, som faktisk kan bruges mange andre steder end i Barnevognen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Matrem

Hvor er den flot!

Jeg ville aldrig kunne finde ud af at lave sådan en

og ikke mindst skøn unge! ;o)

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

Matren skriver:

Hvor er den flot!

Jeg ville aldrig kunne finde ud af at lave sådan en

og ikke mindst skøn unge! ;o)

Tusind tak for svar.

Og tak.. er også lidt stolt, nu hvor det er første forsøg

hihi.. ja, hende er jeg også ret stolt af.

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

Hold nu kæft, hvor er den bare kær!!   Og den er unik - den vil også blive et godt minde, når datteren bliver voksen 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Hold nu kæft, hvor er den bare kær!!   Og den er unik - den vil også blive et godt minde, når datteren bliver voksen 

Haha.. du fandt min sidste nye tråd. og tak. er også selv meget godt tilfreds. selv om den er lidt "grim" haha..

Anmeld

14. marts 2012

Mette.

Mom In The Making skriver:

Så der er en masse fejl og "huller" osv, men taget i betragtning at den er lavet efter mit hovede (uden opskrift) og det er første gang i mit liv jeg faktisk hækler noget (andet end store firkanter, som aldrig bliver brugt til noget.) Så er jeg faktisk ret stolt over resultatet.

Ps. Tak til "fjoletrold" for puden, som faktisk kan bruges mange andre steder end i Barnevognen.

Hvor er du god - den er virkelig sød. Jeg vil vildt gerne lære at hækle også, måske jeg skulle kaste mig ud i projektet.

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

Haha.. du fandt min sidste nye tråd. og tak. er også selv meget godt tilfreds. selv om den er lidt "grim" haha..

Den er ikke spor grim! Og din datter vil elske den hele sit liv - for den har 'mor' lavet 

Er ellers ikke så vild med hækleri, men kunne godt finde på at lave en bamse til min bebs, når jeg engang bliver gravid  Min 12-årige søn ville nok ikke værdsætte den helt så meget 

Anmeld

14. marts 2012

Ploffer

Hvor er den bare sød

Anmeld

14. marts 2012

Eliza

eihh hvor er den sød.. hvem som bare kunne hækle de omtalte fikanter

Anmeld

14. marts 2012

B&J

wow hvor er du super dygtig og sikke en dejlig pige du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.