hvornår synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Kofoed.

twinny skriver:

jaah det har vi...  Dog ikk en god ting. 

Det må jeg gøre.

Den ting er ikke god nej, her er det så min mor, men også peters far. Og så er de det med, at vente tvillinger fra start, hehe.

Håber i finder ud af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

SaNiNa

Man kan jo altid blive døbt, men man skal være navngivet enden man er 6 måneder

Anmeld

12. marts 2012

lilledittemor

twinny skriver:

Senest børn kan blive døbt?

Vi står nemlig i den situation, hvor jeg gerne ville have drengene døbt i den kirke hvor min far blev begravet......

Men men men det koster 2870...  

Også festen oveni...

Begrund gerne..

Min datter skal døbes den dag vi skal giftes. Der er hun 9 måneder gammel.
Kirken er heller ikke i vores sogn, så vi skulle næsten betale 4000kr, men jeg gik ned på kirkekontoret og fortalte at jeg var døbt og konfirmeret i den kirke - og vupti, så stregede de bare gebyret

Gå ned og snak med dem - spørg om det virkelig kan være rigtig at i skal betale og at din far er begravet på kirkegården. Smid eventuelt lidt tårer ind så kan de da ikke sige nej.

Ej, seriøst. I den kirke hvor vi skal holde det, der står på hjemmesiden at man måske kan slippe for gebyrer når man i forvejen har tilknytning til kirken - og det har du jo.

Prøv man kan jo i værste fald kun få et nej. Held og lykke

Anmeld

13. marts 2012

twinny

Ditte_Marie skriver:

Min datter skal døbes den dag vi skal giftes. Der er hun 9 måneder gammel.
Kirken er heller ikke i vores sogn, så vi skulle næsten betale 4000kr, men jeg gik ned på kirkekontoret og fortalte at jeg var døbt og konfirmeret i den kirke - og vupti, så stregede de bare gebyret

Gå ned og snak med dem - spørg om det virkelig kan være rigtig at i skal betale og at din far er begravet på kirkegården. Smid eventuelt lidt tårer ind så kan de da ikke sige nej.

Ej, seriøst. I den kirke hvor vi skal holde det, der står på hjemmesiden at man måske kan slippe for gebyrer når man i forvejen har tilknytning til kirken - og det har du jo.

Prøv man kan jo i værste fald kun få et nej. Held og lykke

jaah har lige ringet og snakkes med dem.. Det koster stadigvæk penge.

Anmeld

13. marts 2012

lilledittemor

twinny skriver:

jaah har lige ringet og snakkes med dem.. Det koster stadigvæk penge.

Skod!

Anmeld

14. marts 2012

sandratobias

Tobias blev døbt da han var 6 måneder.. Amanda er lige blevet døbt for en lille halv måned siden.. Og hun er nu 1 år..  

Jeg er døbt lidt inden min konfrmation.. 

Anmeld

14. marts 2012

Mira0911

twinny skriver:

Senest børn kan blive døbt?

Vi står nemlig i den situation, hvor jeg gerne ville have drengene døbt i den kirke hvor min far blev begravet......

Men men men det koster 2870...  

Også festen oveni...

Begrund gerne..

Begge vores piger er blevet døbt uden for det sogn vi bor i - Vi betalte ikke noget... Har aldrig hørt om at man skal betale.... 

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Begge vores piger er blevet døbt uden for det sogn vi bor i - Vi betalte ikke noget... Har aldrig hørt om at man skal betale.... 

Jeg er også rasende... Jeg ringede og spurgte.... Det er fordi min far er begravet der....

Og jeg skulle stadigvæk betale....  Det synes jeg f*ndme er streng, når jeg betaler min kirkeskat hver evig eneste måned og har aldrig nogensinde brokket mig over det...

Det synes jeg sgu er for dårligt.

Anmeld

15. marts 2012

Mira0911

twinny skriver:

Jeg er også rasende... Jeg ringede og spurgte.... Det er fordi min far er begravet der....

Og jeg skulle stadigvæk betale....  Det synes jeg f*ndme er streng, når jeg betaler min kirkeskat hver evig eneste måned og har aldrig nogensinde brokket mig over det...

Det synes jeg sgu er for dårligt.

Kan sq godt forstå du er rasende... De siger du skal betale fordi din far er begravet der? Synes jeg godt er noget mærkeligt noget.... 

Anmeld

15. marts 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Kan sq godt forstå du er rasende... De siger du skal betale fordi din far er begravet der? Synes jeg godt er noget mærkeligt noget.... 

Nej nej.. de siger jeg skal betale fordi det er uden for mit sogn...

Og det gør ingen forskel som om min far er begravet der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.